Bilder på ditt senaste inköp (2019) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

@HC-8315: DS218+ klarar tydligen upp till 16GB, icke officiellt.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sp0de:

Japp men flera bloggar konstaterar att det går att ha upp till 16 installerat. Då jag köpte läste jag några där man hade lagt till 8. Ser nu att flera även bytt ut originalet på 2 till en 8a, alltså totalt 16.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av backspace:

@HC-8315: DS218+ klarar tydligen upp till 16GB, icke officiellt.

Där ser man.

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.

Permalänk
Medlem

Efter mycket tvekande snubblade jag över en Sony XYST1M mikrofon till kameran på tradera.
Livet hade vart enklare om kameran hade haft 3.5mm jack

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av mrqaffe:

Det var inget planerat utan jag bara passerade på vägen och jag har inte nån kärra med mig till jobbet i normala fall.
Kärran får allt slita men det är inget man har med sig varje dag, jag var i alla fall glad att jag hade valt en cykel för dagen som hade packväskor på.

Vadå?, var det löjligt billiga kablar eller varför detta massiva impuls-köp ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

En present till mig själv för sambons pengar. Typ. Nu håller Groot koll på Rocket League-verktygen

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av mrqaffe:

Bandbredd
https://i.imgur.com/529lolc.jpg
Och långt.
https://i.imgur.com/10L8wJk.jpg
Orkade inte få med mig mer än nån kilometer (hade en knökad ryggsäck också förutom båda väskorna på cykeln) men jag ska hämta mer till veckan, det är inte fel att ha en livsförbrukning för hela släkten hemma utifall att....

Många hårddiskar att koppla in eller? Glöm inte att anropa kommandorörelsen när du är färdig

Permalänk

Får duga med ett foto på skärmen. Ett bra köp lagt strax under 9h på det i helgen.

Skaffade nyligen en 3ds för att köra lite gamla gameboy spel, tyvärr hade de tydligen tagit bort den möjligheten med dsi så fick skaffa pokemon blå via virtual console.
Ska självklart även köra lite spel man missat den sista bärbara nintendo konsolen jag hade som barn var advance och advance SP.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av macmann1:

En present till mig själv för sambons pengar. Typ. Nu håller Groot koll på Rocket League-verktygen

https://i.imgur.com/lzwKuLO.jpg

Daaamn!
En sådan vill jag ha!

Vart köper man?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Livsnjutare 😎

Haha, klockrent!!
Nu blev jag riktigt sugen... Är svag för Stormtrooper's alltså.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av andreas_dock:

Vadå?, var det löjligt billiga kablar eller varför detta massiva impuls-köp ?

Ja det var löjligt billigt, så billigt det kan bli....

Skrivet av anon14781:

Många hårddiskar att koppla in eller? Glöm inte att anropa kommandorörelsen när du är färdig

Tänkte mig mest en egen variant på mobilt internet dvs via kabel.
Jag tillhör de som vågar vägra wifi och jag har ju faktisk switchar nog för att koppla in över 200 klienter hemma (tror dock inte att elnätet pallar det) om jag skulle vilja och varför inte använda 20 och 30 meters kablar.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

@mrqaffe: Vad är löjligt billigt? När jag jobbade betalade vi 700kr ex moms för 305 meter installationskabel cat 6. Hemma har jag nog bara 20 meter kvar på min 100 metersrulle cat 5e som jag köpte för 300kr. Jag hade gärna fyllt på med en 100metersrulle till.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Fick en mkt trevlig rulle och ett trevligt spel som tyvärr inte går att spela förräns imorgon.

Och så fick jag lite loot jag beställt från Holland.
Ett 500 bitars som inte finns i Sverige och lite kalendrar och trams, men vill ha till JvH samlingen.

Och en inte så rumsren poster målad av Jan. :D:D:D
Han målade flera sådana posters runt 70-80 och jag söker de andra som fanken.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkie:

Fick en mkt trevlig rulle och ett trevligt spel som tyvärr inte går att spela förräns imorgon.

https://i.imgur.com/47ltA6R.jpg

Och så fick jag lite loot jag beställt från Holland.
Ett 500 bitars som inte finns i Sverige och lite kalendrar och trams, men vill ha till JvH samlingen.

https://i.imgur.com/VVkaHln.jpg

Och en inte så rumsren poster målad av Jan. :D:D:D
Han målade flera sådana posters runt 70-80 och jag söker de andra som fanken.

https://i.imgur.com/VD4Og9F.jpg

Jag hittar inte hajfenan?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

@mrqaffe: Vad är löjligt billigt? När jag jobbade betalade vi 700kr ex moms för 305 meter installationskabel cat 6. Hemma har jag nog bara 20 meter kvar på min 100 metersrulle cat 5e som jag köpte för 300kr. Jag hade gärna fyllt på med en 100metersrulle till.

Priset var att jag var tvungen att bära ut kablarna själv, det var också färdiga patchkablar och inte installationskabel på rulle men det är svårt att klaga för det priset.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Priset var att jag var tvungen att bära ut kablarna själv, det var också färdiga patchkablar och inte installationskabel på rulle men det är svårt att klaga för det priset.

Oj, ja nä då hade jag med tagit några hundra meter och lagt undan i förrådet. Grattis.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Anne Pro 2 med Kailh Box Browns.

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem

Telefon och lite medicin

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Rekordmedlem

Kan man ha för mycket nätverkskabel hemma bara "utifall att det skulle behövas" jag börjar faktiskt tro att det är möjligt.
Idag fick jag med mig min kärra också s¨jag fick med mig lite, nu klarar jag mig antagligen månaden ut

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Kan man ha för mycket nätverkskabel hemma bara "utifall att det skulle behövas" jag börjar faktiskt tro att det är möjligt.
Idag fick jag med mig min kärra också s¨jag fick med mig lite, nu klarar jag mig antagligen månaden ut
https://i.imgur.com/XXmwKM0.jpg

Du kanske ska börja installera fiber åt hela grannskapet ?
Är min gissning!
Grattis till 50k Btw

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av RVX:

Du kanske ska börja installera fiber åt hela grannskapet ?
Är min gissning!
Grattis till 50k Btw

Skickades från m.sweclockers.com

Jag får nog dra koppar i stället... just nu är det lite trångt i hyllan hyllorna för nätverkskablar men man får ju passa på när et är rensning, nu är det i alla fall slut på cat6 kablar men scartar finns det gott om

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

nu är det i alla fall slut på cat6 kablar men scartar finns det gott om

Oj, scart var det inte igår man hade

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sp0de:

Telefon och lite medicin
https://i.imgur.com/6UB5TIf.jpg

Skickades från m.sweclockers.com

Off-topic tips till alla allergiker: Köpte en sådan här https://www.apotea.se/yogi-s-nosebuddy-bla förra sommaren och kunde sluta med all allergimedicin. Värt och testa tycker jag.

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenharl:

Off-topic tips till alla allergiker: Köpte en sådan här https://www.apotea.se/yogi-s-nosebuddy-bla förra sommaren och kunde sluta med all allergimedicin. Värt och testa tycker jag.

Värt att testa en sån där plastsnorre i näsan. Hade du ögonbesvär eller bara snuva?

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenharl:

Off-topic tips till alla allergiker: Köpte en sådan här https://www.apotea.se/yogi-s-nosebuddy-bla förra sommaren och kunde sluta med all allergimedicin. Värt och testa tycker jag.

Intressant, men jag har mycket besvär med ögonen också. Får läsa på, har svårt att tro att det hjälper för det också, men den är ju billig så att prova är ju inget problem.
Tack för tipset.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av stenharl:

Off-topic tips till alla allergiker: Köpte en sådan här https://www.apotea.se/yogi-s-nosebuddy-bla förra sommaren och kunde sluta med all allergimedicin. Värt och testa tycker jag.

Kan konstatera att om man lider av pollenallergi så fungerar en "ollonkanna" kanske i 20 minuter innan det börjar byggas upp i näsan igen. Ögonbesvär ska vi inte ens tala om. Äger en kanna och lider av gräspollenallergi.

Visa signatur

Skoj: Ryzen 9 5900x, RTX 3080, 32 GB RAM @3200MHz CL16
Jobb: Alienware M15 R6, RTX 3080, 32 GB RAM
Privat: Macbook Pro 13" late 2016

Permalänk
Medlem
Skrivet av mmolder:

Kan konstatera att om man lider av pollenallergi så fungerar en "ollonkanna" kanske i 20 minuter innan det börjar byggas upp i näsan igen. Ögonbesvär ska vi inte ens tala om. Äger en kanna och lider av gräspollenallergi.

Jag har inga problem med pollen själv, peppar peppar, däremot så har jag använt en sån där för att sanera (insidan av) huvet vid förkylningar och för det fungerar den alldeles ypperligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KungFredda:

Jag har inga problem med pollen själv, peppar peppar, däremot så har jag använt en sån där för att sanera (insidan av) huvet vid förkylningar och för det fungerar den alldeles ypperligt.

Det gör den absolut, det var därför jag skaffade en. Men nu var det en fråga om att lindra pollenbesvär och jag ville bara förmedla mina erfarenheter då jag även testat den för att försöka lindra min plåga i pollensäsongen

Visa signatur

Skoj: Ryzen 9 5900x, RTX 3080, 32 GB RAM @3200MHz CL16
Jobb: Alienware M15 R6, RTX 3080, 32 GB RAM
Privat: Macbook Pro 13" late 2016

Permalänk
Medlem

@macmann1: Riktigt fräsch, vart fick du tag i detta om man får fråga.

Permalänk
Medlem

Tipsa att skölja näsan med en kanna för att slippa medicin är ett hån till de som lider av pollenallergi på riktigt.
Hjälper det dig att slippa medicin så har du ingen riktig pollenallergi.
Ursäkta den bryska tonen.
Mvh /riktig pollenallergiker 😀