Beta nycklar till Pagan online.

Permalänk
Medlem

Beta nycklar till Pagan online.

Hade inte hört om detta spel förrän för typ två veckor sen. Sista betan snart sen ska det ha EA. Men det verkar väldigt färdigt och har fått riktigt bra recensioner.

Ett ARpg, typ Diablo 3 möter Moba med wasd movement. Det finns en hub som är för typ 50 spelare som man utgår från sen kör man acts för att låsa upp mer och få loot. Ska va mycket intriktat på co-op.
Hur som jag har två kanske tre beta nycklar om någon vill ha. Betan borde komma inom 1-2 veckor skulle jag tro. Kanske till helgen tom.

Permalänk
Medlem

Tjena EricB,

Jag och min bror är sugna på att testa om du vill dela med dig!

Permalänk
Medlem

@ericb: intresserad

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem

Har tyvärr inga kvar. 😬 Men hoppa in på deras discord. Kan vara några som har nycklar att ge bort där. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har fått en till nyckel på mailen om någon fortfarande vill ha. Skicka pm isåfall. 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag tar jättegärna en nyckel till mig och en till min syster via PM om någon har över

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk

Registerade mig hos dem nu så får se ifall en nyckel slinker min väg

Permalänk
Medlem

Har gett bort mina nycklar till de som pmade mig.