Extremt kompact Gaming dator [1070, i5, 16gb]

Permalänk
Medlem

Extremt kompact Gaming dator [1070, i5, 16gb]

Hej!

Jag har byggt en super kompakt fullfjädrad gaming dator i ett special designat chassi från DR ZABER, den har plats med fullstora grafikkort även fast den är ungefär samma storlek som en Xbox One.
Nu har jag inte kunnat använda den på länge då familjen utökats med 2 barn.

Priset är ett riktpris, buda i kommentars fältet.
Jag säljer datorn som den är.

Datorn är byggd i ett svart Saber chassi, samt har 2x256gb SSD. Resterande delar finns med på kvittot i bildformat. Då jag byggde denna för drygt 2 år sedan så har de flesta delarna fortfarande garanti (som syns på kvittot).

Jag har även en sådan här skärm jag skulle kunna tänka mig att sälja till rätt pris.

Finns 5 mil söder om sthlm, kan tänka mig att sända mot att köparen betalar frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Grattis till expansionen av familjen.

Bjuder 4000 för datorn för att få start på det hela.

Permalänk
Medlem

Bjuder 5000 plus frakt. Och grattis till expansionen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

7000 + frakt. Samt grattis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rick21:

7000 + frakt. Samt grattis!

7000 är fortfarande lite i underkant av vad jag tänkt mig, får se vad som händer under dom närmaste dagarna, men noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anonym 77:

Menar inte att vara otrevlig men är du dum.
Du borde först kolla vad saken är värd, 7k är mycket mer än vad de är värd och du vill ha mer, jag skulle ha godtagit direkt innan budaren ser sitt misstag

Wow tack för din extremt hjälpsamma kommentar, om din mening verkligen var att hjälpa mig skulle du ha skickat det där i ett PM istället.

Om man ska gå av dina tidigare inlägg att dömma så har du inte helt och fullt koll på marknaden.
Nu är inte detta exact samma delar pga att vissa produkter har ersatts av andra, och chassitet går inte ens att köpa längre då det bara tillverkades i begrensat antal som en form av premium chassi, men här är en länk med samma/ersatta delar i nypris på komplett https://www.komplett.se/wishlist/shared/61430f33-0888-4334-ba... sen + 2000kr för chassitet, så ca 15.400kr om du inte orkar följa länken.

Om jag tycker en sak är värd en viss summa och inte vill sälja under denna summa, så är det ju upp till mig som ägare av det jag säljer.

Nu håller vi oss till ämnet i denna tråd tack.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej. GPU I ditt bygge, är det blower style card eller open air?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zutko78:

Hej. GPU I ditt bygge, är det blower style card eller open air?

Skickades från m.sweclockers.com

Blower

Permalänk
Medlem

Hej är den såld?
Tänker mig 7200kr och eventuell frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej,

du har pm

Permalänk
Medlem

Temps

Då jag har fått flera PM med frågor om temperaturer så postar jag det här också.
Idle https://imgur.com/a/F32uvTP
Pubg temps https://i.imgur.com/uDNa34g.jpg
Senaste budet ligger på 8k

Skickades från m.sweclockers.com