Permalänk
Medlem

ASUS P7H55-M PRO

Moderkort ASUS P7H55-M PRO köpes. Är också på jakt efter Kingston 4GB KVR1333D3N9/4G.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Slaktade en gammal burk från jobbet igår då jag behövde nätagget och hårddisken. Jag tror att det är det minnet du söker som sitter i, har dock på känn att det är 2x2 stickor. Dubbelkollar ikväll. Moderkortet är ett GA-H55N-USB3, inget av intresse? M-itx, så största skillnaden är väl att du blir begränsad till bara en pci-express och två ramslots.

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Medlem

@Garvey: Om dynaflux inte är intresserad tar jag gärna det. Vilken cpu satt i?

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morronrost:

@Garvey: Om dynaflux inte är intresserad tar jag gärna det. Vilken cpu satt i?

jag tror att det är en i3 530 eller 540. Kan ta av kylaren och kika om du vill, har dock ingen möjlighet att boota den längre men jag hade igång den igår så jag vet att det funkar. Sitter i ett Silverstone Sugo SG05 tillsammans med ett Radeon AX5450 och nån DVD-RW. Ancient HTPC med andra ord. Det enda som saknas är nätagg och disk.

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Medlem

@Garvey: Om du kan skicka Moderkort inkl kylare, cpu och ram är jag intresserad.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Garvey:

Slaktade en gammal burk från jobbet igår då jag behövde nätagget och hårddisken. Jag tror att det är det minnet du söker som sitter i, har dock på känn att det är 2x2 stickor. Dubbelkollar ikväll. Moderkortet är ett GA-H55N-USB3, inget av intresse? M-itx, så största skillnaden är väl att du blir begränsad till bara en pci-express och två ramslots.

Vad ska du ha för RAM-stickorna. Kolla att det verkligen är de jag söker.

Permalänk

@dynaflux: Har moderkortet du söker. Dock säljs det som paket med i5 650 + stock kylare + 8GB hp ram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IronAddict:

@dynaflux: Har moderkortet du söker. Dock säljs det som paket med i5 650 + stock kylare + 8GB hp ram.

Hur mycket?

Permalänk
Skrivet av dynaflux:

Hur mycket?

Lite sent ute nu kanske, men vad sägs om 750kr + eventuell frakt om du inte har vägarna förbi Skåne