AMD A10-7870K, ASUS A88X-GAMER , Corsair 8GB (2x4GB)/2133MHz/DDR3

Permalänk
Medlem

AMD A10-7870K, ASUS A88X-GAMER , Corsair 8GB (2x4GB)/2133MHz/DDR3

Hej nu säljer jag ett gammalt kitt som har används som media station och simpla spel.
Delarna är inköpta 2015-11-23. Kommer prioritera upphämtning i Nacka/Fisksätra.

CPU - AMD A10-7870K Black Edition FM2+.
CPU Fläkt - Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev.2 CPU-Kylare - Socket 1150 / 1366 / 1156 / 1155 / 775 / AM3 / AM2+ har dock bara fästen till AM2+ kvar.

Moderkort - ASUS A88X-GAMER - ATX / A88X.

Ram-minnen - Corsair Vengeance Pro Red 8GB (2x4GB) / 2133MHz / DDR3 / CL9 / CMY8GX3M2B2133C9R.

Allt har fungerat fel fritt vid sista test för ca 1 månad sedan.

Bud ifrån 400 kr + frakt
Budgivningen kommer att pågå en vecka.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 400kr och avhämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

500+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av YOKYO:

Börjar med 400kr och avhämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Sorry menade upphämtning i Nacka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

500+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Bud noterat.

Permalänk
Medlem

@FatcatK: Har du något chassit och nätaggregat till detta som du vill bli av med också? Bor själv i Nacka så jag kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

@FatcatK: Har du något chassit och nätaggregat till detta som du vill bli av med också? Bor själv i Nacka så jag kan hämta.

Sorry för sent svar. Tror jag har en Antec PowerSupply (PSU) 850W TruePower Quattro liggandes som köptes 2010-08-15 och för 3 år sedan byttes ut och legat som reserv. Har tyvärr inget extra chassi.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av FatcatK:

Sorry för sent svar. Tror jag har en Antec PowerSupply (PSU) 850W TruePower Quattro liggandes som köptes 2010-08-15 och för 3 år sedan byttes ut och legat som reserv. Har tyvärr inget extra chassi.

Skickades från m.sweclockers.com

Något riktpris på den? Kan köpa ett nytt nätaggregat för 400 kr så vill helst komma en bit under det.

500 kr och hämtar för det i annonsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Något riktpris på den? Kan köpa ett nytt nätaggregat för 400 kr så vill helst komma en bit under det.

500 kr och hämtar för det i annonsen.

Jag kan inte garantera att det fungerar med tanke på att det legat i en låda i tre år men ska försöka att testa det underdagen. Återkommer angående detta. Om det fungerar låter 200 kr rimligt?

Bud noterat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av FatcatK:

Jag kan inte garantera att det fungerar med tanke på att det legat i en låda i tre år men ska försöka att testa det underdagen. Återkommer angående detta. Om det fungerar låter 200 kr rimligt?

Bud noterat.

Skickades från m.sweclockers.com

200 kr låter bra om det fungerar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Något riktpris på den? Kan köpa ett nytt nätaggregat för 400 kr så vill helst komma en bit under det.

500 kr och hämtar för det i annonsen.

Avslutar där, grattis till högsta bud !
Tar resten i PM.
Mvh

Permalänk
Medlem

Blev allt sålt? Med tanke på att annonsen är kvar

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vorhees:

Blev allt sålt? Med tanke på att annonsen är kvar

Jag har köpt det. Något specifikt du var intresserad av?

Permalänk
Medlem

Cpun

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vorhees:

Aha. Hade tänkt behålla den tyvärr.

Permalänk
Medlem

@TMG: oki

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight