ASUS ROG SWIFT PG279Q 27" 1440 IPS 165hz G-Sync

Permalänk

ASUS ROG SWIFT PG279Q 27" 1440 IPS 165hz G-Sync

Jag säljer nu min pq279q, den är helt fantastisk men jag har tyvärr inte plats eller behov för den längre då jag nyligen har övergått till att streama min desktop till min iPad pro (via moonlight med 120hz).
Det är utan tvekan den bästa skärmen jag någonsin provat, har kört den med ett gtx 1080ti och 144hz gaming är skoj Inga döda pixlar eller annat skit.

Den är köpt 4e maj i fjol (2018) från dustinhome och köparen kan få kvitto, alla tillbehör medföljer men ingen kartong då jag slängde den helt enorma förpackningen.

Jag vill inte skicka den utan vill allra helst att man hämtar den hemma hos mig i kristineberg (stockholm).

Jag tänkte att vi kör budgivning och kommer det in rimliga bud så säljer jag den.

Hör av er vid frågor!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Startar väl budgivningen med 3 000 kr.

Visa signatur

|Asus Crosshair VIII Dark Hero|Ryzen 7 5800X3D|Corsair H115i Elite Capellix|2x 16GB Kingston Fury Renegade 3600MHz CL16|MSI RTX 3080 Suprim X|SSD1: WD Black SN750 1TB|SSD2: Samsung 860 EVO 1TB|Dark Base Pro 900|Dark Power Pro 11 1000W|Acer Predator XB273K|Corsair Strafe MX Red|Corsair Ironclaw RGB|OS: Win 11 Pro|

Permalänk
Medlem

3 500 och upphämtning.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

3700 och upphämtning!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 Moderkort: Gigabyte Z390 AORUS ELITE
PSU: Corsair RM750X V2 750W CPU: Intel Core i5-9600K CPU Kylare: Noctua NH-D15 Ram: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX GPU: ASUS GeForce RTX 2060 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC SSD: 120GB Intel 330 HDD: 2TB

Permalänk

3800 hämtas

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

3900 hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

4000 hämtar den

Visa signatur

I'm hooked on a feeling, I'm high on believing.

Permalänk
Medlem

Hur är det med BLB, finns det möjlighet att prova på plats? Väldigt intresserad.

Permalänk

4500 hämtar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

4600kr hämtar

Permalänk

Har fått lite PM om sluttider, köp-nu priser, byten och lite annat så jag svarar lite kollektivt här. Teknikmässigt sitter jag på allt jag behöver just nu så byten är inte intressanta tyvärr.

Vi kan ta en sluttid nu på söndag kl 18 och ett köp-nu på 6000. Jag tycker alla bud är seriösa hittills.

Jag har också fått frågor om BLB, jag kan fotografera det imorgon och bifoga bild, annars finns det möjlighet att se skärmen in action hemma hos mig men det är stökigt som få här, mitt i renovering av ett barnrum osv...
Jag personligen har aldrig störts av BLB i skärmen men jag vet att vissa är känsligare än andra och jag vill inte att någon ska känna att det blev fel.

Återkommer imorgon med bilder. Hör av er om det är nåt mer bara

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av barbapappa69:

Har fått lite PM om sluttider, köp-nu priser, byten och lite annat så jag svarar lite kollektivt här. Teknikmässigt sitter jag på allt jag behöver just nu så byten är inte intressanta tyvärr.

Vi kan ta en sluttid nu på söndag kl 18 och ett köp-nu på 6000. Jag tycker alla bud är seriösa hittills.

Jag har också fått frågor om BLB, jag kan fotografera det imorgon och bifoga bild, annars finns det möjlighet att se skärmen in action hemma hos mig men det är stökigt som få här, mitt i renovering av ett barnrum osv...
Jag personligen har aldrig störts av BLB i skärmen men jag vet att vissa är känsligare än andra och jag vill inte att någon ska känna att det blev fel.

Återkommer imorgon med bilder. Hör av er om det är nåt mer bara

Skickades från m.sweclockers.com

Så, jag har nu bifogat 2 till bilder (dom är bland annonsbilderna) för att försöka visa BLB, men det är svårt, jag tycker inte att det är någon BLB att prata om men det måste man naturligtvis känna efter själv. Jag trodde att det var mer än det är och om det inte lät så paradoxalt skulle jag nästan vilja påstå att det förbättrats över tid(?!).
Den ena bilden är svart bakgrund med 100% brightness och contrast på, hela skärmen känns typ homogen men i egenhet av IPS så är det svårt att ta en bild och visa homogeniteten i ytan, det justerar man ju själv med ansiktet och hur man sitter mot skärmen men där är bilden iallafall. Den andra bilden är med 60% brightness på ett vanligt motiv (i det här fallet kristinebergs IP från mitt köksfönster ), för mig är det omöjligt, åtminstone nu på morgonen att se BLB öht på det motivet.
I vilket fall som helst, om det oroar någon är ni välkomna att prova skärmen hos mig först med svart bakgrund eller hur ni nu vill.
Nu vill jag knappt sälja skärmen, det är synd att den är så överflödig för mig, jag gillar den verkligen.

Jag glömde också säga att det följer med en extra 3 meter DP-kabel, den som följde med var för kort.

Allt gott, det är bara höra av sig om det är nåt mer.

Permalänk
Skrivet av sakkanos:

4600kr hämtar

Sakkanos leder budgivningen på 4600kr och vi stänger kl 18 (om lite drygt 2 timmar) om någon mer är intresserad att buda så här på sluttampen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av barbapappa69:

Sakkanos leder budgivningen på 4600kr och vi stänger kl 18 (om lite drygt 2 timmar) om någon mer är intresserad att buda så här på sluttampen.

Skickades från m.sweclockers.com

Då stänger vi på 4600 åt Sakkanos, grattis och tack!