Permalänk
Medlem

KFA2 Geforce GTX 1060 OC 6GB

Säljer mitt fina grafikkort som jag köpte här på Swec i mars 2018 till ett miningprojekt som jag tröttnade på efter 2 månader (alltid kört välventilerat och undervoltat). Har legat oanvänt sedan i slutet på maj. Inköpt från NetOnNet 2018-01-10 så ca 11 månaders garanti kvar.

Fint skick, rengjort med tryckluft och såklart fullt fungerande. Funktionstestat precis i Rise of the Tomb Raider, fick ca 52 FPS i 1080p i sovjetiska gruvorna

Endast en liten anmärkning: klistermärket på ena fläkten har ramlat av (se bild), såklart inget som påverkar funktionen.

Säljes med originalkartong (dock utan cd-skiva och strömkabel) och kvitto i form av screenshot från "mina sidor" i NetOnNet.

Har många referenser från Swec och har varit medlem i 20 år

Budstart: 1300 kr, avhämtning strax utanför Lund prioriteras. Kan även ta med det till centrala Malmö på dagtid veckodagar från 25 feb. Bestämmer när, om och vem jag säljer till osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk

1300kr plus frakt bjudet

Permalänk

Hej

jag lägger 1400 kr och hämtar i Lund idag

Visa signatur

Asus Strix B650E-E Gaming Wifi | Ryzen 7 7800X3D | Asus Strix GeForce RTX 4070ti 12GB OC | G.SKill Trident Z5 Neo RGB 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Expo | WD Black SN850X 2TB, Samsung SSD 970 EVO 1TB | Corsair RM850x Swift | Fractal Design Celsius S36 | Fractal Design Define R6 Tempered Glass ATX

Permalänk
Avstängd

1.5k hämtar i Lund idag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wirje:

1.5k hämtar i Lund idag

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat! Stänger budgivningen kl 18.00 ikväll!

Permalänk
Medlem

Kortet är sålt efter ett "köp nu"-erbjudande jag inte kunde motstå.