Permalänk
Medlem

DDR3 RAM

Har fyra SF/Filmstaden-biljetter kvar som går ut i kväll. Notera att det går att boka in en film som går senare, men bokningen måste ske innan 23:45 i kväll.
Har fyra biljetter kvar, 90 kr styck eller alla för 350, eller ge ett bud.

Har också 2x2gb DDR3-stickor på 1600mhz som nog aldrig kommer komma till användning. Börjar på 125 för dessa.

Koderna på biobiljetterna kan jag skicka digitalt efter betalning, och Har möjlighet att mötas upp inne i Stockholm för stickorna.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Köper två biljetter för 50kr stycket!

Visa signatur
Permalänk

Köper isf gärna de andra två biljetterna för 50kr/st

Permalänk
Medlem

10 kr rabatt om man köper alla. Sweet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brekker:

Köper två biljetter för 50kr stycket!

Skrivet av aakerlind:

Köper isf gärna de andra två biljetterna för 50kr/st

Jag kan gå med på 135 för 2.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Tjena, snabb fråga. ska du verkligen ha 90 kr för en biljett som går ut ikväll?

Permalänk
Medlem

Tar gärna alla 4 för 260kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av lindahlj:

10 kr rabatt om man köper alla. Sweet.

Har för mycket att tänka på för att räkna, men du har rätt, lite väl snålt.

Skrivet av sau_ahh:

Tjena, snabb fråga. ska du verkligen ha 90 kr för en biljett som går ut ikväll?

Fungerar ju att boka en vecka framåt, men jag förväntar mig inte heller riktigt så mycket heller, se ovan..

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk

Behöver man ha biljetten fysiskt eller kan man boka med hjälp av någon kod från biljetten på nätet?

edit: såg att du redan svarat på frågan. Kan ge 80 kr för en.

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Avstängd

75kr för en biljett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus123:

Behöver man ha biljetten fysiskt eller kan man boka med hjälp av någon kod från biljetten på nätet?

edit: såg att du redan svarat på frågan. Kan ge 80 kr för en.

Skrivet av cider123:

75kr för en biljett.

PM.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Hur många biljetter har du kvar nu? 2?
Tar dem för 130 om jag får koderna inom en timme, annars drar jag mig ur.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Hur många biljetter har du kvar nu? 2?
Tar dem för 130 om jag får koderna inom en timme, annars drar jag mig ur.

Skickades från m.sweclockers.com

Har tre kvar just nu.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Laccy:

Har tre kvar just nu.

Väntar på betalningsmedel

Permalänk
Medlem

köper en biljett för 70 kronor

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem

Har du 2 biobiljetter kvar så köper jag gärna båda för 140

Permalänk

Tar två biobiljetter för 150, swishar direkt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Inväntar svar från @mackan_93, @Slapinator står näst på tur.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

jag va före både mackan och mustaf

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem

@AndersT: De vill köpa två vilket ger en fördel.
Får jag ingen respons står du näst på tur!

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Jag beställde biljetterna direkt via SF, tar tillbaka mitt bud.
Men tack iallafall!

Permalänk
Medlem

ok kan ta 2 biljetter då... direkt nu

Visa signatur

• AMD Ryzen 7 7800x3D • 32Gb G.Skill TZ5 Neo RGB DDR5 • XFX Radeon RX 6900XT Speedster Merc 319 Black Limited • Kingston Fury Renegade 1Tb M.2 NVMe • Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop • Fractal Design Torrent • Internet 500Mbit Bredband2 •

Permalänk
Medlem

Nu försvann de sista biljetterna! Ha det trevligt både de som fick och fick gå på bio utan!

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.