Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Hdd/ssd vaggor

Hej! Jag har ett Fractal Design r4 chassit men jag har bara en vagga i mitt hdd/ssd bur. Dessa vaggor verkar ha en speciell storlek och har försökt att köpa andra men de passar inte in. Vet någon hur jag ska få tag eller hur jag ska lösa problemet!

Mvh. Max

Permalänk
Medlem

@Max Overud:
Det går att köpa direkt från Fractal Design, de är dock slut i lager.
HDD Tray - Black
HDD Tray - White

Det är dock möjligt att denna Define R5 HDD Tray Upgraded - White passar.
Kanske någon här kan svara på det, annars kan du fråga Fractal Design Contact Us

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem

@Max Overud
Håll även utkik i swec marknaden, där brukar de dyka upp lite hdd vaggor titt som tätt.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Jag har ett Fractal Design midi r2 chassi liggandes hemma som ska slängas. Tror jag har några burar där som kanske kan passa.

Ska försöka komma ihåg att titta efter jobbet och ifall det finns kanske jag kan skicka dom till dig mot att du betalar frakten. Om du då inte råkar bo nånstans i Växjö området.

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

har ett R5 chassi där jag plockat ur dessa, kan kika i helgen om jag har de liggande ( vita tror jag )
Bor i GbG/Kungsbacka om du är i närheten där så kan vi kanske lösa ngt ( om jag hittar dem dvs )

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
Medlem

Som jag trodde så hade jag några liggandes i den lådan.

8 st

Om du är intresserad så är det bara att skriva!

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650