Permalänk
Medlem

Airplay

Hej,
När jag strömmar Spotify från min iPad till mina högtalare så fungerar det kanon. Problemet uppstår när jag sedan ibland vill surfa på safari och det dyker upp någon reklamannons på internet som istället tar över. Saken är den att den tar över i det faktum att Spotify avbryts men ljudet från annonsen kommer inte fram ändå, vilket iof inte gör något då jag inte vill att reklamen ska ta över, överhuvudtaget... någon som har lösning på detta lr upplevt problemet?

Har iOS 12.1.1

Med vänlig hälsning,

Permalänk
Medlem

Har samma problem! Har försökt att installera om Spotify men det verkar inte fungera

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är bara AirPlay 2 som har multiroom (eller multi source)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av dabman:

Är bara AirPlay 2 som har multiroom (eller multi source)

Skickades från m.sweclockers.com

Vet inte riktigt vad du menar? Jag tror att jag har iarplay 2 eftersom modellen är ”The new ipad”. Men jag strömmar till en atv3 som jag inte tror har airplay 2.

Jag tänker att det borde vara fler med samma problem men när jag googlar runt så hittar jag inget...

Jag tänker att det borde finnas någon inställning som man kan ställa in som ”forcar” spotify ljud före annat.

Permalänk
Medlem

Att tillägga är att det är enbart när jag strömmar genom AirPlay detta händer att annonserna tar över. Lyssnar jag på Ipaden och surfar runt på sidor där annonser finns så händer det inte något med musiken utan den fortsätter spelas ostört.

Skickades från m.sweclockers.com