Thor Zone avbryter Kickstarter-kampanjen för ultrakompakta chassit Mjolnir I

Thor Zone avbryter Kickstarter-kampanjen för ultrakompakta chassit Mjolnir I

Thor Zone blåser av Kickstarter-kampanjen för sin kompakta datorlåda efter mindre än en vecka. Till sommaren utlovas en återlansering, men dessförinnan står marknadsföring på agendan.

Läs hela artikeln här

Bättre att man gör det korrekt och så perfekt man kan från början, och samlar in mer feedback.
Hoppas på en lansering snart i alla fall!

Skickades från m.sweclockers.com

Det här var ju tråkigt.

Var exakt samma historia med Louqe. De avbröt också första kampanjen när det gick för dåligt, och satsade på att sprida ordet inför nästa försök.

Så de insåg att de var nära att göra ett "spöke" av sitt egna chassi också.

Jag förstår absolut ambitionerna att komma ut med sin egen produkt. Men förstår inte varför det skall vara sådan optimism att man ska släppa en "topp-produkt" över en natt. Tar liksom tid att få ett fotfäste på marknaden... hallå...

Skrivet av forzzell:

Jag förstår absolut ambitionerna att komma ut med sin egen produkt. Men förstår inte varför det skall vara sådan optimism att man ska släppa en "topp-produkt" över en natt. Tar liksom tid att få ett fotfäste på marknaden... hallå...

Håller inte med, optimist bör man rimligtvis vara. Inget fel med lite ambitioner? Hehe! En starkt lansering med en bra första-produkt borde ju vara bäst?
Finns ju många exempel på produkter som inte levt upp till förväntningarna vid första lanseringen och drömmarna har fått förpassas till graven. 😀 Jag tycker de gör rätt!

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tror SFF marknaden behöver något nytt, att sminka om ett Ghost och höjja priset lockar bara dem verkligt inbitna.

Vad händer med de som hjälpt och stöttat med pengar när sånt här sker? Får de tillbaka pengarna? Inte bidragit med pengar själv utan bara rent nyfiken.

Skrivet av Samlooh:

Vad händer med de som hjälpt och stöttat med pengar när sånt här sker? Får de tillbaka pengarna? Inte bidragit med pengar själv utan bara rent nyfiken.

Kickstarter drar bara pengar om ett projekt går i mål.

Ursäkta off topic nu, men jag kan inte låta bli. Såhär borde studion som vill utveckla en "remaster" av Mysteriet på Greveholm-spelet också göra. Deras kampanj tar slut i om ett par dagar, och de har samlat in 80 laxar av sina begärda 1,5 mille. Som grädde på moset gick de för bara några sedan ut med att de vill, för att "öka intresset" dessutom utveckla en VR-version. Man kan bara sucka...

On topic, tycker det är ett smart drag, kanske slipa lite på produkten.