Permalänk
Medlem

@Uvania: Sjuk att du ens funderar på det här! Produkten heter AFTER EIGHT av en anledning!!!

"People who eat After Eight before eight o'clock make me sick."

- Everyone

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

@Uvania: Sjuk att du ens funderar på det här! Produkten heter AFTER EIGHT av en anledning!!!

"People who eat After Eight before eight o'clock make me sick."

- Everyone

Därför jag startade omröstningen för att få lite klartecken om hur åsikterna ligger kring detta ämne på Sweclockers

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hallå grabbar och grabbor... passa er, om man äter dem innan förvandlas man till en Gremlin ju!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uvania:

Därför jag startade omröstningen för att få lite klartecken om hur åsikterna ligger kring detta ämne på Sweclockers

Skickades från m.sweclockers.com

Irrelevant! Det är mot universums lagar att äta AFTER EIGHT innan klockan 8!! Vill ni skapa ett svart hål i jordens mitt eller!??!

*rycker loss håret*

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av superpwnguin:

Hallå grabbar och grabbor... passa er, om man äter dem innan förvandlas man till en Gremlin ju!

Hur vet du det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Irrelevant! Det är mot universums lagar att äta AFTER EIGHT innan klockan 8!! Vill ni skapa ett svart hål i jordens mitt eller!??!

*rycker loss håret*

Det är sant, men finns ju många andra syndare här i samhället så man kan ju tänka sig att vissa syndar med After Eighten också.

Permalänk
Medlem

Jag mumsar After Eight om de finns i huset, det är alltid efter åtta så det är okej att mumsa.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem

45 minuter kvar till kvällens After Eight