Permalänk
Medlem
Skrivet av Storbamsen:

Det vet vi inte förrän på måndag, dom har varit hemlighetsfulla. Men Ledger har skrivit att den ska klara av att hantera fler valutor. Mer än så vet jag inte.

Är det inte Ledger som har inte har stöd för att nyttja alla valutor den stödjer samtidigt? Att du måste välja en handfull som du vill använda men sen är interna minnet fullt eller nåt och du kan inte lägga in fler valutor trots att det finns stöd för valutorna i produkten?
Tänker att den nya öppnar upp för att kunna nyttja ännu flera eller alla samtidigt.

Men vore såklart också trevligt om de lägger in stöd för flera valutor.

Permalänk

@epaaj: Ja det stämmer. Du får inte plats med alla appar (valutor) som den stöder i en enhet. Du kan alltid (utan att förlora din valuta) avinstallera en app och installera en ny och på så sätt alternera.

Det är en sak som dom vill råda bot på med den nya som släpps om någon timme. Ledger skrev att den ska ta ännu fler valutor samtidigt och att den har blåtand så jag antar att man nu enkelt kan koppla den till mobilen också.

Permalänk

https://www.ledger.com/products/ledger-nano-x

Den nya. Dubbelt så dyr men den kan hålla 100 appar och har blåtand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storbamsen:

https://www.ledger.com/products/ledger-nano-x

Den nya. Dubbelt så dyr men den kan hålla 100 appar och har blåtand.

Verkar intressant om man vill samla sina kryptovalutor i en hårdvaruplånbok. Smidigt med blåtand och koppling till smartphone. Tyvärr ser jag inte mig själv använda kryptovalutor (tillräckligt mycket) så det känns ovärt i min sits att lägga 1300 kr på den.

Permalänk

Är inne på ledgers hemsida men hittar inte vilken den stora nyheten är ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av forcevision:

Är inne på ledgers hemsida men hittar inte vilken den stora nyheten är ?

Skickades från m.sweclockers.com

Se länken ovan. Nyheten är Ledger Nano X.

Permalänk

Någon som har förbeställt nya ledgers ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Ledger Nano S

Jag har ett gäng kvar från när jag köpte in ett helt parti för något år sedan. Om någon vill testa en så hör av er, jag kan tänka mig att skänka bort 2-3 st åtminstone.

Permalänk
Skrivet av linusdunkers:

Jag har ett gäng kvar från när jag köpte in ett helt parti för något år sedan. Om någon vill testa en så hör av er, jag kan tänka mig att skänka bort 2-3 st åtminstone.

Ja gärna, om du har några kvar ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av forcevision:

Ja gärna, om du har några kvar ?

Skickades från m.sweclockers.com

Två personer har hört av sig via PM än så länge. Skicka din adress via PM så skickar jag en ledger på måndag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av linusdunkers:

Två personer har hört av sig via PM än så länge. Skicka din adress via PM så skickar jag en ledger på måndag.

Tjenare
Har du någon ytterligare ledger över så tar jag så gärna en, bara hör av dig i så fall.

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk

Pappersplånbok hur säkra är dessa ?