Permalänk
Medlem

Svära mindre när man spelar men inse nu att de kommer bli svårt, får se hur länge man kan gå utan att svära på laget eller motståndarlaget och försöka lägga sig tidigt kan ju va bra också. De är i alla fall mitt nyårslöfte 2019

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Onnu:

Amen! Ok om jag piratkopierar detta löfte?

Bättre om du privatkopierar det istället, lagligt och du betalar för det!

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

sluta dricka kaffe helt och hållet på arbetet, för man blir bara dum i huvudet av det =).

Permalänk
Administrativ avgift

Mitt nyårslöfte är att börja uppskatta det jag har , där jag är och framförallt personerna runt mig. Man ska känna sig lyckligt lottad att man inte föddes i Afrika med någon knasig sjukdom/fattig som ex

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Jag lovar att inte köpa någon ny hårdvara om inget går sönder och Intel inte släpper någon ny super duper processor som man bara måste ha.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Jag kör på klassikern, börja träna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Mina nyårslöften blir :

1, Rehabträna min tennisarmbåge

2, Gå ner i vikt och stötta att en polare göra samma sak (båda är 110+)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rektangel:

Mina nyårslöften blir :

1, Rehabträna min tennisarmbåge

2, Gå ner i vikt och stötta att en polare göra samma sak (båda är 110+)

Lycka till hoppas du lyckas både för din och hans skull.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Mer tid till familjen och mindre till jobb och hobby är mitt löfte.

Permalänk
Medlem

Sluta dricka 2liter cola om dagen och bara köra med naturellt mineralvatten ist. Redan bunkrat upp med en 8 kolsyrepatroner men ack va svårt det kommer bli.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Jag vill börja träna ett sport, börja plugga mer och få mina betyg upp, samt tjäna lite para ;).
Annars hoppas jag umgås mer med tjejen, skaffa några riktiga vänner och aldrig mer fira nyårs ensam/med föräldrarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkie:

Sluta dricka 2liter cola om dagen och bara köra med naturellt mineralvatten ist. Redan bunkrat upp med en 8 kolsyrepatroner men ack va svårt det kommer bli.

Börja med att dra ner mängden varje vecka. Typ börja med att prova drycka 1liter om dag, sen 0.5, sen 0.25... Blir lättare än att bara helt sluta

Permalänk
Medlem

Spela mer, backloggen är enorm....
Ta det lugnare på jobbet och inte stressa så mycket.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Jag ska bli en bättre far och en bättre kollega.

Ändra mitt sätt att bemöta folk helt enkelt

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har lovat min sambo att göra mer fröknäckebröd i år.
Lagom avancerat för mig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Hedersmedlem

Har inget direkt nyårslöfte, men jag ska umgås mer med min gamla pappa och mamma då pappa fick en hjärtinfarkt och hjärtstillestånd under slutet av 2018 och det gav mig mer perspektiv på hur fort jordelivet kan ta slut. Utöver det skall jag lära min dotter mer tyska så att hon blir trespråkig som äldre

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Ska ta till vara på chansen jag fått med mitt nya jobb.
Kommer att utbildas grundligt till projektledare under tiden jag kör learning by doing.

Detta på ett statligt energibolag.

Lägga mindre pengar på datorkomponenter, dock svårt då jag de senare dagarna blivit löjligt sugen på custom loop.

//C

Visa signatur

Jonsbo D31 Mesh
MSI B450M Mortar
AMD Ryzen 5800X3D
Corsair LPX 2x16Gb 3600MHz
AMD Radeon 7800XT Nitro +

Permalänk

spara mer pengar
låna mer pengar
mer tid med datorn och kanske familjen
komma igång med mina servrar

och gå ner i vikt skulle behövas, får se hur det går nu när jag har sagt upp mitt gymkort...

Visa signatur

Asus WS X299 SAGE/10G | i9-10980XE | 6700XT | Samsung G9 | Dark Power Pro P8 900W | Define R5 Limited Gold | WD Black SN750 1TB NVMe | 8x Micron M500 960GB RAID 0

Asus Rampage IV | Xeon E5 1680 V2 | 64GB 1866MHz | GTX 980 Ti | NEC MultiSync FE2111SB (CRT) | Fractal Edison 750W | Define R2 | Liteon 512GB NVMe | 4x Micron M500 960GB RAID 0

Permalänk
Medlem

Jag lovar att inte förändras nämnvärt. Att jag inte ska träna varken mer eller mindre, ligga kvar på ungefär samma vikt och att jag ska spendera för mycket pengar på teknik igen.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Mitt nyårslöfte är att jag har lovat både mig själv och min Amerikanska flickvän, att fixa så hon får komma hit till Sverige och träffa mig.

Vi har känt varandra i 2 år den femte Maj i år, och nu får det fan vara dags.
Jag älskar henne så mycket att det är sjukt och sedan när vi träffats så skall vi försöka flytta ihop med varandra.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifooz:

Mitt nyårslöfte är att jag har lovat både mig själv och min Amerikanska flickvän, att fixa så hon får komma hit till Sverige och träffa mig.

Vi har känt varandra i 2 år den femte Maj i år, och nu får det fan vara dags.
Jag älskar henne så mycket att det är sjukt och sedan när vi träffats så skall vi försöka flytta ihop med varandra.

/Lifooz

Wow, jag önskar er lycka till av hela mitt hjärta. Hoppas att det går vägen och att 2019 blir ett riktigt bra år för er <3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Mitt nyårslöfte blir att ta hand om mig själv, både psykiskt och fysiskt. Byta jobb till ett som ger bättre betalt och som är i paritet med min kompetens. Men framförallt att leva i nuet, att umgås mer med mina vänner och kontinuerligt tala om och visa uppskattning för de som betyder mycket för mig. Jag vill helt enkelt inte hamna i en situation där jag känner att jag tagit vänner för givet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Wow, jag önskar er lycka till av hela mitt hjärta. Hoppas att det går vägen och att 2019 blir ett riktigt bra år för er <3

Skickades från m.sweclockers.com

Tack min vän, både 2017 och 2018 har varit två år fyllda av tårar och motgångar.
Men nu har vi fått bort alla skulder hennes ex gav henne i alla fall, han kom över hennes personnummer och tog stora lån i hennes namn då han själv redan var full med lån och inte kunde fixa några fler.
Nu är det bara biljett kvar för henne så hoppas att kunna fixa det så snart som möjligt.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Har alltid hatat nyårslöften innan, men nu känner jag mig faktiskt för första gången jävligt positiv till att göra det bästa av livet!

1. Må bra! Försöka minska onödig stress & ångest.
2. Lära mig vara mindre beroende av vänner & andra människor.
3. Fortsätta älska arbetet & göra allt för att förbättra min och mina kollegors arbetstid!

Har detta året för första gången känt att jag hamnat rätt i livet och ser fram emot att vakna upp på morgonen. Hoppas fler kan komma dit jag är!

God fortsättning alla!

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Jag ska bli bättre på att knyta nya kontakter och skaffa nya vänner, det är en förmåga som blir sämre och sämre för varje år för de flesta.

Permalänk
Medlem

Morrn alla.
Sitter med morgonkaffet och minns 2018 som om det var igår...

Mitt nyårslöfte är att upptäcka mer av Göteborg med mountain bike, och att inte börja knarka i år heller. Har aldrig knarkat innan så det är inga problem att hålla det löftet, och jag vill inte lova för mycket

Omformulerade lite
Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk
Medlem

Byta jobb, träna oftare och försöka bli av med nagelsvamp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk

Fortsätta ner i vikt
Spela mer
Spara pengar

Visa signatur

Ryzen
1080ti

Permalänk
Medlem

Fortsätta vara omtänksam mot alla men börja ta hand om mig själv mer, sluta oroa mig för vad alla tycker och tänker.
Njuta mer av spel utan att de känns som ett måste, inte köpa massa spel jag inte spelar och göra mig av med dom jag inte kommer köra igen.
Fortsätta prylbanta grejer som jag inte behöver, handla mer begagnat istället för att köpa nytt nytt nyrt hela tiden.
Ta hand om kroppen bättre, sänka mitt intag av onödigt socker och röra på mig mycket mer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

/gnab
Säkert snabbare processor, mer minne och mer disk än du har :P

Permalänk
Medlem

Aldrig mer läsa Aftonbladet.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil