Permalänk

Roota Razer phone

Så som rubriken lyder så har jag på många olika sätt försökt roota min Razer phone men inget har funkat.
Testat med
King root
Och massa andra apk
Har även prövat guider använt PC mobilen kommer till boot läge sen händer det inget alls.

Är de någon som kan hjälpa mig att roota min Razer phone
Mvh

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,

Permalänk

Kollat på Magisk?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av MrSebbish:

Kollat på Magisk?

Ja de har jag provat med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,

Permalänk
Medlem

Kolla på xda, de är proffs.

Permalänk
Skrivet av ojz0r:

Kolla på xda, de är proffs.

Jag hittade en guide där men min mobil går till downloade mode och inte fastboot mode.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,

Permalänk
Medlem

Så detta fungerar inte?

Skrivet av :

Step 1 – Turn OFF your Razer Phone.

Step 2 – Now press and hold the Volume Down button. At the same time, connect a USB cable that is connected to a computer.

Step 3 – The phone will now boot into fastboot mode. This is your Fastboot screen, you can now connect your phone to your PC and access it via the Fastboot tool.

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Så detta fungerar inte?

Ne det vill inte fungera har försökt flera gånger men utan resultat fastboot hittar inte enheten verkar det som.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,