Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av azni:

Någon som sett AKracing eller DXracer nersatt någonstans?

En AKRacing på Komplett för 2099.
En AKRacing på Mediamarkt för 2190.

Inga jättepriser, med nedsatt är det ju. Finns ju lite olika sorter och prisklasser inom båda märkena. Annars har du ju 20% rabatt på alla DXRacer från komplett med koden 20DXRACER, då kostar denna 1991,20kr.

Visa signatur

Jag har en dator, den duger väl.

Permalänk
Medlem

Någon som har sett bra deal för HDMI-kablar för 4k 60Hz<?

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av pacc:

Sandisk finns som deal på Amazon.de också, vilket kan ge fri frakt över €39

Sandisk Ultra 128Gb MicroSd för €22 t.ex

https://www.amazon.de/apb/page/ref=as_li_ss_tl?handlerName=Oc...

Har du länk direkt till det kortet? Jag hittar bara vanligt SD-kort på 128GB för €22, microSD-kortet kostar €34 för mig.

Permalänk
Medlem

Hoppas det dyker upp en bra kontinentalsäng (160 lr 180) under BF. Ingen som sätt något? Jysk har en tempur säng 160cm för 5500:- men det är tyvärr tempur

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av fujitsus:

Hoppas det dyker upp en bra kontinentalsäng (160 lr 180) under BF. Ingen som sätt något? Jysk har en tempur säng 160cm för 5500:- men det är tyvärr tempur

Skickades från m.sweclockers.com

Sover själv i en säng från kungsängen och är väldigt nöjd.

https://www.kungsangen.com/kampanj

Permalänk
Medlem

Någon som sett några bra delas på RTX 2070?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av dole_95:

Har du länk direkt till det kortet? Jag hittar bara vanligt SD-kort på 128GB för €22, microSD-kortet kostar €34 för mig.

Tänk på att du dessutom får betala svensk moms (nästan exakt 5 procent extra).
Du ser inte slutpriset (inklusive svensk moms och ev. frakt) förrän på den den allra sista sidan i kassan.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av BengaBang:

Har tidigare avråtts från det korte pga av att det är ett dedikerat kort för crypto mining, 3 månaders garanti, riktigt högljut och kommer skickat i bulkförpackning dvs ingen riktigt produktförpackning utan en brun kartong.
Kolla några sidor bak i tråden för mer info.

Du har reklamationsrätt i 3 år och garantier kan bara ge bättre villkor än reklamationsrätten, det är lag på det.
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-lagar/dokument/svensk-fo...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att inga x470 moderkort har visat sig än.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av Indefinite:

Tack för infon, bra att veta! Vissa av dessa problemen visste jag sedan tidigare så som White Label/WD Red och angående inte samma NAS funktionalitet, dock så tycker jag det verkar värt ändå då jag inte planerar att ha något viktigt på diskarna. Hoppas dock att förpackningen är bra, ska kolla lite ordentligt på förpackningen och köra lite tester innan jag börjar använda den.

Jag fick hem min disk idag, bra packad och ser precis lika dan ut som den jag kollade på på webhallen. Tyvärr har jag inget moderkort än att testa att den verkligen fungerar. Väntar på mitt Asus Z390-F från Inet så jag hoppas att den kommer svart.

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Skrivet av lasseTM:

Tråkigt att inga x470 moderkort har visat sig än.

https://www.komplett.se/product/1006061/datorutrustning/dator...

Permalänk
Medlem

Någon som har handlat något från komplett och fått sin order?

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Någon som har handlat något från komplett och fått sin order?

Japp jag beställde IIglo MM200 bordsfäste till skärmar i söndags kväll och dom kom igår

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Någon som har handlat något från komplett och fått sin order?

Chassi, Ryzen 5 uppgraderingspaket ink minne, nätagg.. allt dagen efter beställning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

Jag fick hem min disk idag, bra packad och ser precis lika dan ut som den jag kollade på på webhallen. Tyvärr har jag inget moderkort än att testa att den verkligen fungerar. Väntar på mitt Asus Z390-F från Inet så jag hoppas att den kommer svart.

Menar du att du redan plockat ut disken från dess hölje? Vilken modell är det?

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Menar du att du redan plockat ut disken från dess hölje? Vilken modell är det?

Hur menar du med "redan"?

Modellen: Samsung MZ-V7E1T0BW 970 EVO 1 TB V-NAND M.2 PCI Express Solid State Drive - Black

Den som var på rea på Amazon igår (dagens deal).

*Edit* Jag har inspekterat förpackningen in i minsta detalj och öppnat den och kollat på själva minnet, om det är det du syftar på.

Tillägg
Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Någon som har handlat något från komplett och fått sin order?

Beställde Asus z390 f-gaming direkt när rean kom och fick den igår på posten. Väntar ännu på Hyperx minnet och samsung ssdn på 1tb ska skickas

Permalänk
Skrivet av wilda:

Hur menar du med "redan"?

Modellen: Samsung MZ-V7E1T0BW 970 EVO 1 TB V-NAND M.2 PCI Express Solid State Drive - Black

Den som var på rea på Amazon igår (dagens deal).

*Edit* Jag har inspekterat förpackningen in i minsta detalj och öppnat den och kollat på själva minnet, om det är det du syftar på.

Misstänker att ni pratar om olika produkter.
Du svarade på ett inlägg om en annan produkt, därav lite missförstånd 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheBodyLotion:

Någon som har handlat något från komplett och fått sin order?

Beställde några komponenter förra lördagen och fick paketet på måndag morgon

Permalänk
Medlem

Någon som har sett en bra deal på hörlurar i 1500-2000kr klassen? Mina ATHM50 hänger inte riktigt med längre!

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Medlem
Skrivet av jblomberg:

Misstänker att ni pratar om olika produkter.
Du svarade på ett inlägg om en annan produkt, därav lite missförstånd 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Oj, haha. Förlåt för förvirringen.

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av dole_95:

Har du länk direkt till det kortet? Jag hittar bara vanligt SD-kort på 128GB för €22, microSD-kortet kostar €34 för mig.

Jag ser 22 euro (inte 34) för microsdxc på din länk, jag köpte den här https://www.amazon.de/SanDisk-SDSQUAR-064G-GN6MA-microSDXC-Sp... för ca 19.50 euro inklusive svensk moms eller vad de nu lägger på. (nu kostar de då 22)
Passade på att köpa två, ska se om jag kan ha en till min Nintendo Wii (via usb-adapter) och en som "flyttasakermellandator"-disk. Men Amazon ändrar priser hela tiden. Antar att det är extra mycket ändringar innan och under black friday/week(end).

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint
***gamla grejor duger***
Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 10; Macbook Pro 2015 16GB RAM 512GB SSD Radeon Mojave

Permalänk
Medlem

Ännu inget B450-i eller X470-i moderkort . Vill ha ITX moderkort för ryzen.. ska det va så mycket begärt!? =(

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Nima2001:

Ännu inget B450-i eller X470-i moderkort . Vill ha ITX moderkort för ryzen.. ska det va så mycket begärt!? =(

https://www.komplett.se/product/1004496/datorutrustning/dator...

billigt a320.. men ingen overklockning på detta såklart

Permalänk
Medlem

Skulle vara fint med ROG STRIX X470-I GAMING

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av FortuN:

Beställde Asus z390 f-gaming direkt när rean kom och fick den igår på posten. Väntar ännu på Hyperx minnet och samsung ssdn på 1tb ska skickas

Vilket minne beställde du?

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | Palit GeForce RTX 4080 JetStream | Crucial T700 1TB | LG 27GL850 | Noctua NH-U12A | Corsair RM850e | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Wireless | SteelSeries Arctis Pro Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

Oj, haha. Förlåt för förvirringen.

Ja, jag tänkte på den externa WD-disken.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yttergrund:

https://www.komplett.se/product/1004496/datorutrustning/dator...

billigt a320.. men ingen overklockning på detta såklart

Detta är M-ATX tyvärr

Skrivet av lasseTM:

Skulle vara fint med ROG STRIX X470-I GAMING

MmmMmm... Du har fattat... Vi sitter i samma båt då

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Expertgissare
Skrivet av zelxi:

Man kan använda prisgaranti hos Hornbach för att få ytterligare 10% off.

T ex landar det här paketet som innehåller brygga + 3 färglampor + kontroll på 854,55:- jämfört med nuvarande lägsta 1519:-.
Det är nästan samma paket som många butiker sålde för 1111:- någon vecka sedan, exkl. kontrollen.

Tack för tipset, missade 1111kr priset förut då jag velade lite för länge, har sätt andra paket för liknande priser men det har varit utan fjärrkontroll och sagt bestämt till mig själv, NÄ jag ska inte ha, jag missade det priset och får stå över. Fast har varit när köpknappen många gånger ändå.
Så skriver du det här tipset och ja, nu är klockan 23:35 och har beställt totalt...
1st startpaket med tre färg lampor, gateway och fjärrkontroll.
1st dimmer kitt med en vanlig lampa och fjärrkontroll.
3st vanliga E14 kronljuslampor.
För totalt 1454kr om nu Hornbach levererar

Sedan har Clas Ohlson bra priser på lite Phlips Hue också om man vill fortsätta fynda lite mer

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB