Övriga fynd (bara tips, ingen diskussion) — Läs första inlägget först!

Permalänk
Medlem
Skrivet av p.lindblom:

Det löste de ändå snyggt, tycker jag.

Känns som att det måste läggas in en del restriktioner på den koden
Annars plockar man på sig 5-10 par skidor/snowboards och säljer vidare på blocket

Men jäkligt bra hanterat av skistar!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Beställde bara ett par handskar och de har redan skickats, men var ju förstås inte så mycket rabatt jämfört med Oakley-skidglasögonen.

Men bra hanterat att ge rabattkod som kompensation (de lär ha reservation för felskrivning så ingen skyldighet egentligen). Nu verkar hela sidan nere dock

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Om ni beställer något på Mathem så passa på att försöka beställa denna:
https://beta.mathem.se/varor/mathems-specialkassar/black-week...

Ingen aning om vad det är. Men 4kg mat/produkter för 1kr Det är svårt att säga nej till, särskilt om man redan tänkt beställa mat som jag planerade.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Om ni beställer något på Mathem så passa på att försöka beställa denna:
https://beta.mathem.se/varor/mathems-specialkassar/black-week...

Ingen aning om vad det är. Men 4kg mat/produkter för 1kr Det är svårt att säga nej till, särskilt om man redan tänkt beställa mat som jag planerade.

Trevligt! Dock finns det en expeditionsavgift på 95 kr, men 4 kg mat för 96 kr är ju billigt

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Trevligt! Dock finns det en expeditionsavgift på 95 kr, men 4 kg mat för 96 kr är ju billigt

Som sagt, jag vet inte vad det är i och det kanske bara är riktigt prisvärt om man köper annan mat också (över 600 tror jag det är gratis expeditionsavgift).

Men som du säger, 4kg för 96kr kan ju vara billigt eller svindyrt

4kg pasta för 96kr är dyrt. 4kg oxfile är billigt

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Som sagt, jag vet inte vad det är i och det kanske bara är riktigt prisvärt om man köper annan mat också (över 600 tror jag det är gratis expeditionsavgift).

Men som du säger, 4kg för 96kr kan ju vara billigt eller svindyrt

4kg pasta för 96kr är dyrt. 4kg oxfile är billigt

Sant Nej men det blev en kasse hem till fredagen så slipper man gå och handla mat för helgen (förhoppningsvis) Tack för tipset!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Som sagt, jag vet inte vad det är i och det kanske bara är riktigt prisvärt om man köper annan mat också (över 600 tror jag det är gratis expeditionsavgift).

Men som du säger, 4kg för 96kr kan ju vara billigt eller svindyrt

4kg pasta för 96kr är dyrt. 4kg oxfile är billigt

Synd att de inte skriver lite mer vad det innehåller. Som vegetarian vågar man inte direkt beställa...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Sant Nej men det blev en kasse hem till fredagen så slipper man gå och handla mat för helgen (förhoppningsvis) Tack för tipset!

Återkom gärna med vad det var i kassen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackey:

Återkom gärna med vad det var i kassen.

Absolut!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

50% rabatt på många Lee-jeans (och andra kläder också):

https://se.lee.com/se-en/vip-lee/vip-mens-sale.html

Ange kod BFVIP18 i kassan.

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk

@Mackey: Köpte igår. RIKTIGT usel. 33cl tracadero zero, knäckebröd av 2 typer, 1 bake and eat brödsort, torr shampo, tvättmedel, ris, pasta och nått mer jag inte kommer ihåg...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackey:

Återkom gärna med vad det var i kassen.

Håller med föregående talare, inte någon superdeal

Fick följande:

Men för min del då jag bara betalade 1kr (ingen frakt eller expeditionsavgift pga annat handlat) så var det ju bara vinst. Bara drickan satt bra på kvällen igår framför TV:n

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Kanske någon gillar adidas, dom har 30% på allt på deras hemsida verkar det som.
Kod: BF18
Själv beställde jag 2 par skor jag ändå tänkt köpa så win/win.

Permalänk
Medlem

Rusta säljer Global-knivar från 499kr (bl.a. G2 verkar finnas av bilden att döma)
http://publikation.rusta.com/DR/?page=1
Max 1 per modell och kund, gäller 22/11-25/11

Just G2 ligger mellan 850-1000kr beroende på hur välkänd butiken är:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=271844
Dock är det oklart vad Rusta tar för just den modellen så någon får gärna uppdatera tråden om de har vägarna förbi.
Kanske själv svänger förbi närmsta butiken för att kolla läget.

Edit igen: G2 kostar 699kr och mindre modeller 499kr enligt inlägget av @SayZk nedan.

Permalänk
Expertgissare

Någon som har några erfarenheter av Global G2 knivarna? Är de värda sitt pris, eller finns det bättre för priset rusta har nu?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Någon som har några erfarenheter av Global G2 knivarna? Är de värda sitt pris, eller finns det bättre för priset rusta har nu?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har haft en Global G2 i minst 10 år. Säkert 15. Alltid kört den i diskmaskin. Slipar den då och då med någon cheap-charlie-Fiskars-knivslip.
Fortfarande väldigt nöjd med den Har flera gånger tänkt komplettera den med en något kortare kniv (den mäter totalt 32,5cm) i samma serie, men har inte kommit till skott.

Om de inte snålat in på material och tillverkningsprocess så rekommenderas den varmt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Någon som har några erfarenheter av Global G2 knivarna? Är de värda sitt pris, eller finns det bättre för priset rusta har nu?

Skickades från m.sweclockers.com

För normalpris hade jag kikat efter annat, men 499 är den klart värd.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Första erfarenheten av Global brukar ju vara att man skär av sig fingertoppen genom nageln då man är van vid slöare knivar.
Bra att ha när man ska stycka kött i skivor.

Egentligen ska man inte använda Fiskars knivslip eller annan standard då global har en annan vinkel på slipningen från fabrik.
Jag tror jag köpte G2 för 666:- för ett par år sen och tyckte det var bra pris då...
Men i rustas reklamblad står det ju 'flera modeller' 'från 499:-' så G-2 kostar säkert mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackey:

Rusta säljer en Global-kniv, av bilden att döma Global G2 för 499kr
http://publikation.rusta.com/DR/?page=1
Max 1 per kund och gäller 22/11-25/11

Ligger mellan 850-1000kr beroende på hur välkänd butiken är:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=271844

Skrivet av Edvin-89:

Någon som har några erfarenheter av Global G2 knivarna? Är de värda sitt pris, eller finns det bättre för priset rusta har nu?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Json_81:

För normalpris hade jag kikat efter annat, men 499 är den klart värd.

Skrivet av pacc:

Första erfarenheten av Global brukar ju vara att man skär av sig fingertoppen genom nageln då man är van vid slöare knivar.
Bra att ha när man ska stycka kött i skivor.

Egentligen ska man inte använda Fiskars knivslip eller annan standard då global har en annan vinkel på slipningen från fabrik.
Jag tror jag köpte G2 för 666:- för ett par år sen och tyckte det var bra pris då...
Men i rustas reklamblad står det ju 'flera modeller' 'från 499:-' så G-2 kostar säkert mer.

Jag var nyss hos Rusta, G2 kostar 699, de andra mindre knivarna som bara duger till grönsaker kostade 499.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pacc:

Första erfarenheten av Global brukar ju vara att man skär av sig fingertoppen genom nageln då man är van vid slöare knivar.
Bra att ha när man ska stycka kött i skivor.

Egentligen ska man inte använda Fiskars knivslip eller annan standard då global har en annan vinkel på slipningen från fabrik.
Jag tror jag köpte G2 för 666:- för ett par år sen och tyckte det var bra pris då...
Men i rustas reklamblad står det ju 'flera modeller' 'från 499:-' så G-2 kostar säkert mer.

Skrivet av SayZk:

Jag var nyss hos Rusta, G2 kostar 699, de andra mindre knivarna som bara duger till grönsaker kostade 499.

Läste slarvigt och missade "från", har uppdaterat det tidigare inlägget.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av SayZk:

Jag var nyss hos Rusta, G2 kostar 699, de andra mindre knivarna som bara duger till grönsaker kostade 499.

Tack att du delade med dig, då hoppar jag över det erbjudandet, lägger den tiden/pengarna på annat

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

https://www.jula.se/black-friday/
För dom som vill köpa hue

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

Powertoys.se

30% rabatt på alla radiostyrda modeller och tillbehör till och med Cyber monday 26/11!

http://www.powertoys.se/aktuellt/2018/11/black-friday/

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annars har Netto också monster för 9.95kr tror jag det var plus pant så 11kr mot 9.33kr på gottebiten inkluderat panten.
Blir ju lite billigare om man beställer (ca 38kr) men vill man ha drycken direkt så är det ett alternativ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calma:

Annars har Netto också monster för 9.95kr tror jag det var plus pant så 11kr mot 9.33kr på gottebiten inkluderat panten.
Blir ju lite billigare om man beställer (ca 38kr) men vill man ha drycken direkt så är det ett alternativ.

Sen ser man inte klok ut om man köper 48st monster på netto

Permalänk
Medlem

Slänger ut en liten krok här o ser om någon nappar...
Är på jakt efter lite annorlunda pryttlar denna BF och kanske någon mer är på jakt efter samma så man kan få tips - här huserar ju faktiskt ganska mkt folk på detta eminenta forum!

Nåväl, på min önskelista finnes:
* momentnyckel
* cykelskor (spinning)
* Foam Lance (bilvårds produkt)

Är det ngn som råkar springa på några bra deals på ovanstående produkter så får ni gärna citera och tipsa!
*bugobock*

Permalänk
Medlem

@elp: proffsbutiken.se har BF med lite momentnycklar. Dock har jag ingen koll på priser

https://www.proffsmagasinet.se/black-friday/verktyg/handverkt...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av kissekotten4:

@elp: proffsbutiken.se har BF med lite momentnycklar. Dock har jag ingen koll på priser

https://www.proffsmagasinet.se/black-friday/verktyg/handverkt...

Tack för tipset men det var aaaaningen utanför min budget!

Letar efter lite bättre än Jula/Feltema men de verktygen på Proffsmagasinet var tokdyra.
Tack igen!