Nu har jag varit i kontakt med inkompetenthallen för femte gången angående mitt asus kort, lagom sur blir man nu när andra kunder som beställt efter mig får sina kort.
https://i.imgur.com/KIo52Yc.png
Somvanligt svarar "isak" med sitt copy paste svar att ingen info finns att ge, samma svar jag fått de senaste 3 gångerna jag varit i kontakt med dem via chatten.
Jag svarar att jag har info med bild från denna tråd:
https://i.imgur.com/FNmrBZt.png
Samt en fråga om varför de levererar kort till kunder som beställt efter mitt beställningsdatum..
https://i.imgur.com/n5LYITV.png
Efter en lång "Isak skriver" session så kommer information:
https://i.imgur.com/ecYo2zn.png
Jag tycker självklart detta är konstigt då han alltid börjar ärendena med att säga att det inte finns något att berätta, dvs ingen ny info.... nu plötsligt har han information om att många har blivit drabbade?
https://i.imgur.com/m890OMA.png
Sedan kommer någon konstig ursäkt hur detta är "Nytt för dom" så det är helt nytt för webhallen att ha någon slags kö och följa upp i ordning? Jag vill också påpeka att samma Isak sa att de skickar ut grafikkorten i ordning när jag kontaktade dem tredje gången runt 2 veckor sedan.
https://i.imgur.com/ciXITvG.png
Webhallen är helt sjukt värdelösa, men jag fortsätter handla där för deras RMA avdelning, det finns tyvärr inte många butiker där RMA är så enkelt som på webhallen, men man blir irriterad på hur dåligt de sköter detta
Vill också påpeka att det är synd om isak som får ta allt skiten, det är inte hans fel och jag är medveten om det men någon måste ju få ta skiten :/