Till er som använder Iphone

Permalänk
Medlem

Till er som använder Iphone

Hej!
Min sambo fyller snart år och jag tänkte köpa en ny iphone till henne då hennes gamla Iphone 6 börjar krångla. Jag har aldrig använt en Apple produkt och har noll koll. Hon gillar storleken på telefonen och vill inte ha större.

Har ni några förslag? Budget är på ungefär 5.000 kr.

Tack!

Permalänk
Medlem

Iphone 8 borde vara mest prisvärd just nu, samma storlek fast bättre hårdvara helt enkelt.

Permalänk
Inaktiv

Begagnad iPhone 8. Annars får man kolla på andra märken.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Iphone 8! Gick själv från en 6:a till en 8:a, vilket lyft.

Permalänk
Avstängd

Lägg till lite och köp en X, din snåle ***

Annars är väl åttan ganska ok, fick just en sådan på jobbet och det var ett lyft från min gamla 5S. Kanske inte lika mycket lyft från en sexa?

*** = "typ" då jag inte svär

Permalänk
Medlem

Iphone 7 är lika bra som Iphone 8 vid vanlig användning och billigare med tanke på din budget.

Permalänk
Medlem

Tack allihopa! Det blir nog en Iphone 7 som det ser ut. Jag kanske är lite snål när det kommer till mobil då jag själv springer runt med en 1000kr mobil som jag är nöjd med ;D

Permalänk
Medlem

@wootz91: Passa på att byt batteriet för 300:- på Apple Store, priset gäller året ut tror jag och batteriet är det enda som slits...(om du köper en 7a alltså(

Permalänk
Medlem
Skrivet av wootz91:

Hej!
Min sambo fyller snart år och jag tänkte köpa en ny iphone till henne då hennes gamla Iphone 6 börjar krångla. Jag har aldrig använt en Apple produkt och har noll koll. Hon gillar storleken på telefonen och vill inte ha större.

Har ni några förslag? Budget är på ungefär 5.000 kr.

Tack!

Det är lite utöver budgeten men rekommenderar iphone 8+

Jag gick ifrån en iphone 5S till 8+ och det är en otrolig skillnad. Köp den billigaste du hittar och ha så länge, och spara till en 8+. Dom nya är inte värda priset om du är vardagsanvändare som inte behöver varenda droppe prestanda i dom nya.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk

Skulle köra iPhone 7, mest värt pengarna för vanligt bruk