fps spel och riktiga ärliga gamers

Permalänk

fps spel och riktiga ärliga gamers

Har tänkt på detta dilemma under en lång tid
Och var tvungen att skriva om det få se om fler känner lika
När det kommer att kunna spela tex cod ww2 elle andra fps mp spel utan fuskare
Alla spel idag innehåller så mycket fuskare vilket i slutändan dödar det roliga
Därför skulle det vara såååå kul om vi tillsammans här på sweclockers
Kanske kunde skapa nån form av forum etc eller sida där folk kan connecta för att sedan kunna soela med varandra utan fusk . För det är möjligt om man fyller lobbyn i spelet eller servern . Och då är det förträffligt roligt att spela tillsammans
Snälla ni som är seriösa skriv gärna om ideer angående detta ja tror att flera tycker samma sak

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattias östlund:

Snälla ni som är seriösa skriv gärna om ideer angående detta ja tror att flera tycker samma sak

Tycker och tycker, men jag tror andra kanske helt enkelt bara är väldigt bra på spelen du spelar?
Har blivit anklagad för att fuska i flera olika FPS spel, även fast jag inte fuskar.

Visa signatur

🖥 → Ryzen 5 1600 • Asus GTX 1060 6GB • 16GB 3200Mhz
💻 → Macbook Pro Core i5 8GB 128GB SSD 13.3"

Permalänk
Moderator
Forumledare

@mattias östlund:

Tjena!
Jag håller med, fuskare och griefers förstör mycket. Har du kollar på Geeks Gaming här på forumet? Där finns ju även en discord med en massa spelsugna medlemmar från forumet, Fz och 99

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Blir fuskanklagad hela tiden i några spel jag lirar regelbundet, så oftast är det de som jag spelar emot som bara är dåliga själva och har aggressionsproblem. Var riktigt längesedan jag mötte någon som jag ärligt kan säga att jag är 100 på att denne fuskade.

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem

Spelar mest Battlefield och Siege. Stöter väldigt sällan på fuskare men kallas ofta fuskare i BF...

Permalänk
Medlem

Håller heller inte alls med om att det är mycket fuskare i FPS-spel. Har väl ~500 timmar i olika FPS-spel (BF3, BF4, BF1, overwatch och pubg) tror jag stött på typ 2 fuskare och det var i BF3 när det var "nytt".

Visa signatur

3200+ Venice | DFI LP Nf4 Ultra-D | 4*512mb | Gainward 6600gt | tot. 490gb | Tagan 430W | + en bärbar
Super pi: 26.875

Permalänk

Tack för visat intresse
Fusk anklagad får jag själv höra varje dag
Finns sjukt mycket dåliga spelare
Men att dom sen måste fuska är patetiskt
Beror nog oxå på vilka tider man spelar för mig är det oftast nattetid
Dvs efter 22.00