Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

2 stBenQ BL2410T, HP 27Er, TCL 55" DP660 samt LG 49UH610V

Permalänk
Medlem

2 stBenQ BL2410T, HP 27Er, TCL 55" DP660 samt LG 49UH610V

Hej,

Har lite för många datorskärmar och TV-apparater här hemma nu så behöver rensa lite i gömmarna för att städa upp lite här i lägenheten.

2 st BenQ BL2410T
Schysst 24" FHD skärm med Pivot-funktion så du kan rotera skärmen 90 grader, väldigt anpassningspar då man kan höja och sänka samt rotera skärmen. Båda skärmarna är i fint skick och strömkabel är det som medföljer, tyvärr ingen kartong.
BenQ BL2410
Budstart: 400:- st

HP 27Er
27" Full HD-skärm som antagligen är en av de mest stilrena på marknaden. Schysst design och 2 HDMI-portar är väl de saker jag gillat mest med den. Blank display på denna. Köpt på Elgiganten för drygt 1,5 år sen. Kvitto samt kartong finnes.
HP 27er
Budstart: 1200:-

TCL 55DP660 4K
Oöppnad tävlingsvinst som tyvärr är för liten för att vara i vardagsrummet men för stor för att vara i sovrummet och säljer därför av denna för att införskaffa en mindre TV i sovrummet. Fått otroligt bra kritik i olika tester när man har i åtanke vad man betalar för skärmen, se nedan:
Recension Ljud & Bild
TCL 55DP660
Budstart: 5000:-

LG 49UH610V 4K
Fantastisk TV som nu tyvärr ska säljas då jag kommit till insikten att den är alldeles för stor för sovrummet, är ute efter en 40-43" istället så kan tänka mig att byta mot en mindre TV där pengar kan gå åt båda håll, samma gäller TCL ovan. Fantastisk TV som är bra mycket bättre än vad priset är på den. Fint skick då TV:n suttit på väggen hela tiden, fötter finns kvar och alla skruvar. Vid bra bud kan jag skicka med ett oanvänt väggfäste med tilt-funktion värt 749:-.
LG 49UH610V

Budstart: 3500:-

Alla skärmar finns i Stockholm, Täby, och upphämtning är det som gäller. Möjligtvis att 27" HP-skärmen kan skickas då kartong samt emballage finns kvar till den och skickas isåfall med Schenker då de ingår försäkring upp till 5000:-.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du länkte HP skärmen fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Du länkte HP skärmen fel

Tack! Korrigerat

Permalänk

Jag har skickat PM 🙂

Visa signatur

Det finns ingen dålig hårdvara, bara dåliga portar

Permalänk
Medlem

Bud:LG 49UH610V 4K

3000. Bor i täby själv, kan hämtas imorgon.