Permalänk
Medlem

CS Skins, sälja

Hej!
Skapade en annons här för ett tag sedan, som helt korrekt, blev borttagen av @NordhNet
Helt ok, ny gratis annons, så inga problem.

Min fråga är nu, var säljer jag skins säkrast och bäst?

edit: Eftersom jag tydligen var otydlig, jag behöver pengar på mitt bankkonto, vilket steam market inte kan ge mig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Hej!
Skapade en annons här för ett tag sedan, som helt korrekt, blev borttagen av @NordhNet
Helt ok, ny gratis annons, så inga problem.

Min fråga är nu, var säljer jag skins säkrast och bäst?

Varför inte bara lägga upp skinsen på steam market?:P
Skulle aldrig köpa skins på olika hemsidor när det finns på Steams Community Market:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ExcZist:

Varför inte bara lägga upp skinsen på steam market?:P
Skulle aldrig köpa skins på olika hemsidor när det finns på Steams Community Market:)

Tänk ett steg längre då...

Har gjort en edit på mitt första inlägg, förlåt för att jag var så otydlig.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Via facebook och swish är väll ända nu då opskins lagt ner? (eller? :/)

Sett att det sålts här på swec också men tydligen låg en ny paragraf där nu:

"Det är inte tillåtet att annonsera om användarkonton eller karaktärer, valutor, föremål och annan digital egendom i en spelvärld. Det inbegriper även konton hos distributionstjänster för spel, exempelvis Steam."

Blocket kan la gå också typ XD

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

@Falcon:
Skins Cash
Jag kan dock inte validera sidans trovärdighet, då jag hittade den på en sökmotor.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk

Skulle som tidigare rekommenderats sälja via facebook, mer specifikt https://www.facebook.com/groups/csgotradeswe/ annars vet jag inte hur populär och användbar sidan är men det finns ju bitskins också vilket ska fungera som ett alternativ till opskins har använt den mycket men det var väll ca två år sedan

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChrisMANEY:
Skrivet av snskiller:

Skulle som tidigare rekommenderats sälja via facebook, mer specifikt https://www.facebook.com/groups/csgotradeswe/ annars vet jag inte hur populär och användbar sidan är men det finns ju bitskins också vilket ska fungera som ett alternativ till opskins har använt den mycket men det var väll ca två år sedan

Försökt via den sidan, går inte att få tag i någon där.
Fler förslag?

Permalänk

@Falcon: Har du blivit godkänd som medlem? Efter det kan du skapa annonser på sidan och då borde du kunna hitta någon som är intresserad ganska snabbt. Glöm inte att kolla i skräpposten på Facebook då alla meddelanden inte går direkt till dig eftersom ni inte är vänner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChrisMANEY:

@Falcon: Har du blivit godkänd som medlem? Efter det kan du skapa annonser på sidan och då borde du kunna hitta någon som är intresserad ganska snabbt. Glöm inte att kolla i skräpposten på Facebook då alla meddelanden inte går direkt till dig eftersom ni inte är vänner.

Försökt få tag i flera där, inget svar sen jag startade tråden.

Permalänk

@Falcon: Du kanske har för höga priser. På FB säljs det för ca 65% vad SteamAnalyst kalkylerar för pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChrisMANEY:

@Falcon: Du kanske har för höga priser. På FB säljs det för ca 65% vad SteamAnalyst kalkylerar för pris.

Inte nämnt några priser alls. Men försvinner 35% så är det rätt ointressant ändå.
Tack för svar.

Permalänk

@Falcon: Jag förstår, men det är där det brukar landa pga att priserna på steams marknad är så höga. Säljer du på 3e parts sidor kan du få något mer men även dom tar en bit av kakan när du säljer. Det går inte att ta priset på steam och tro att man får det i pengar tyvärr.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem

Bitskins som ovan länkade är vad jag vet den största sidan nu när opskins är borta. Vet flera som köpt/sålt där utan problem.

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Bitskins är en bra och trovärdig sida ifall du vill "casha ut"!

Permalänk
Medlem

Hade kört Facebook och swish.
Gjort det väldigt många gånger och aldrig blivit scammad. Var inte dum bara

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Falcon:

Inte nämnt några priser alls. Men försvinner 35% så är det rätt ointressant ändå.
Tack för svar.

Det är standard..

Permalänk

Skins

Kan man inte sälja de på Steam, sedan köpa ett spel och lämna tillbaka det och få refund? Man kunde det förut vill jag minnas

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Falcon:

Hej!
Skapade en annons här för ett tag sedan, som helt korrekt, blev borttagen av @NordhNet
Helt ok, ny gratis annons, så inga problem.

Min fråga är nu, var säljer jag skins säkrast och bäst?

edit: Eftersom jag tydligen var otydlig, jag behöver pengar på mitt bankkonto, vilket steam market inte kan ge mig...

Sälj på något Facebook marketplace alla betalar med Swish.

Skickades från m.sweclockers.com