Permalänk
Medlem

Köper ett GTX 1070 - 1080

Hejhopp,

Sorgens dag är nu kommen och mina 780's VRAM räcker helt enkelt inte för spel nu för tiden.
Köper alltså GTX 1070 eller 1080 iom att nya korten är löjligt dyra (tack bitcoin).

GTX 1080 = 4000kr
GTX 1070ti = 3500kr
GTX 1070 = 3000kr

Måste vara aftermarketkylare osv och någon hundring kan såklart tillkomma om det är något värsting värsting.

Är less och bitter så det här kommer antagligen hända idag. Kikar vidare på andra sidor medan den här ligger så hoppa på ba :).

MVH
Toris

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk
Medlem

@Thorulk: Har ett EVGA GTX 1070 Founders Edition komplett med kvitto och kartong om det skulle vara av intresse!

EDIT: Missade att du sökte efter ett kort med eftermarknadskylare, men hojta till ifall du skulle ändra dig!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Tjapp det låter bra. ska kika lite reviews bara och vänta en stund om någon fin 1080ägare hoppar in i tråden :).
Funkar det att göra dealen idag isf?

Skrivet av Icte:

@Thorulk: Har ett EVGA GTX 1070 Founders Edition komplett med kvitto och kartong om det skulle vara av intresse!

Vet faktiskt inte riktigt.. har ju 2 st 780s med samma kylare som founders har, är nöjd men standardkylarna är helt enkelt inte lika bra som aftermarket. Kan du tänka dig att sänka priset lite för det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorulk:

Vet faktiskt inte riktigt.. har ju 2 st 780s med samma kylare som founders har, är nöjd men standardkylarna är helt enkelt inte lika bra som aftermarket. Kan du tänka dig att sänka priset lite för det?

Ah ja jag förstår! Ja de är ju inte lika tysta som eftermarknadskylare, men mitt exemplar är relativt tyst iaf och kyler bra. Jag tänkte mig faktiskt 3300 kr för det också men ser att @lejonhead vill ha lika mycket för sitt kort vilket kanske passar dig bättre

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Thorulk:
Har ett MSI 1070ti Gaming med riktigt bra/tyst kylare, vill ha 3700 kr för det. Köpt i januari på Komplett, kvitto och originalkartong finns. Kan skickas.

https://www.inet.se/produkt/5406207/msi-geforce-gtx-1070-ti-gaming-8g?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ddelin:

@Thorulk:
Har ett MSI 1070ti Gaming med riktigt bra/tyst kylare, vill ha 3700 kr för det. Köpt i januari på Komplett, kvitto och originalkartong finns. Kan skickas.

https://www.inet.se/produkt/5406207/msi-geforce-gtx-1070-ti-gaming-8g?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt

Tja,

Det låter bra men tyvärr behöver jag det idag så jag behöver folk som bor i stockholmsområdet.
Tack iaf!

MVH
Toris

Permalänk
Medlem

Klappat och klart nu! Köpte lejonheads palit. Tack alla som va med!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorulk:

Hejhopp,

Sorgens dag är nu kommen och mina 780's VRAM räcker helt enkelt inte för spel nu för tiden.
Köper alltså GTX 1070 eller 1080 iom att nya korten är löjligt dyra (tack bitcoin).

GTX 1080 = 4000kr
GTX 1070ti = 3500kr
GTX 1070 = 3000kr

Måste vara aftermarketkylare osv och någon hundring kan såklart tillkomma om det är något värsting värsting.

Är less och bitter så det här kommer antagligen hända idag. Kikar vidare på andra sidor medan den här ligger så hoppa på ba :).

MVH
Toris

Läs hela annonsen här

Har ett MSI 1080 om du är intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com