Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av ddog:

Fan va ja har titta på de tbordet de senaste veckorna. Får man fråga vart du beställde och vad det kostade i slutändan?

Visst får du det.

Jag köpte från Ergodox-EZ så priset var $325. Eftersom jag köpte det i USA blev merkostnaden bara momspåslag enligt den staten där jag köpte det.

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem
Skrivet av LINJEinc:

Blir filmkväll hos dig med andra ord.

Ja någon gång blir det. Har köpt en massa filmer i sommar så jag har en del att beta av. T2 hör dock till de filmer jag värdesätter allra mest i min samling och det är länge sen jag såg den sist så det ska bli skoj att plocka fram den någon kväll.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Efter att jag köpt 3 stycken Philips Hue Go för mindre än halva priset på Ica Maxi så har jag gått förbi den hyllan ofta.

Och igår så såg jag på hyllan att 2-pack kostade lika mycket som enpack på dessa Philips Hue E14 lampor 299:-. Köpte 2 igår kväll, och var och köpte den sista som var kvar i hyllan idag. Köpte även E27 till E14 sockelförminskare för att kunna ha dom i prydnadslampor med E27 sockel. Håll ögonen öppna: Dessa kan ju finnas på fler Maxi för samma pris. Ibland är det lokalt, ibland över hela landet.

Köpte även en grill till Tv-bänken.

Eftersom jag har Routern och även ska lägga in två NUC:ar i tv-bänken så köpte jag ett galler och byter ut bakstycket så maskinerna kan andas lite. (hoppas det fungerar)

Dold text
Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

@GLaDER: Var du på besök i USA eller bor du där? Har en släkting som ska dit. Är det bökigt att beställa det till ett ev. hotell eller liknande? Tack för svar

Visa signatur

Desktop: Intel 4790K @ 4,7GHz, MSI 1080 ti SeaHawk EK X, ASUS Maximus VII Hero, 2x 500GB 850 EVO, 256GB Crucial MX100, 32GB 2133 HyperX, EVGA G2 850W, Custom Loop
Server: Synology DS918+
Laptop: Macbook Pro /w touchbar 15", i9 2,9GHz, 32GB, 512GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ddog:

@GLaDER: Var du på besök i USA eller bor du där? Har en släkting som ska dit. Är det bökigt att beställa det till ett ev. hotell eller liknande? Tack för svar

tar detta i pm

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Hörlurar och DAC/Amp på budget

AKG K712 Pro & RØDE AI-1

Herrejävlar vilken ljudbild

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem

Ännu en "onödig" pryl till samlingen, senaste innan var en kammarvakuummaskin
Nu en top of the line glassmaskin från Italien! 30kg härlighet

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Kvällsnöjet fixat, nu ska här njutas.

Visa signatur

"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krabbtumme:

https://i.imgur.com/3ihKvhQ.jpg

Kvällsnöjet fixat, nu ska här njutas.

Jäkligt cool men jag har nog annat att göra en kväll som denna, typ surfa på Sweclockers

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Ny glugg till kameran.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Rekordmedlem

Kunde inte låta bli att köpa en cykel till när Harald Nyborg hade utförsäljning, den var överraskande trevlig att cykla på och ser väldigt "clean" ut likt en fixie fast betydligt mer praktisk och säker då den har bromsar fram och bak och växel (Shimno Nexus 8) så man kan använda den i trafiken utan att vara en trafikfara, den var också betydligt lättare än annonserat och jag som bara hade tänkt köpa den för att plocka bakhjulet för att ha till vintercykeln har kanske besdtäm mig för att bygga om den här till vintercykel i stället men det vore ju trevligt med en kafferacer ocksä och den är ju rätt ren och snygg i designen (den har 2 kors ekring och ekrarna grupperade 4 och 4 också)
Vilket dilemma jag hamnade i

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Första bärbara datorn för min del, har sedan surface kom varit sugen på en men har av olika anledningar prioriterat annat.
Nu när elgiganten och Microsoft själva hade erbjudande kunde jag inte motstå helt enkelt!
Älskar verkligen den so far, Windows hello! är riktigt smidigt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Det råkade bli en actionkamera. Till det priset kan man stå ut med elektronisk bildstabilisering.

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Nya golvhögtalare, JBL Studio 280. Helt nya för 5500kr, kostar annars ca 4490kr per högtalare så det var inget att tveka på.

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

27" Iiyama G-MASTER Black Hawk G2730HSU-B1

Riktig bra köp alltså! Jag inhandlade den hos https://www.computersalg.se/i/3632675/iiyama-g-master-black-h...

Köpte också https://www.computersalg.se/i/423865/multibrackets-m-vesa-fle... för att sätta upp den på väggen men upptäckte att skärmen fick plats på bordet. Det blir bara ca: 2.5cm längre in om jag hänger den på väggen. Inte så stor skillnad så gör knappast mycket. Jag brukar luta bakåt i stolen när jag spelar så det är helt okej!

För att vara TN panel så har den väldigt bra färger och betraktningsvinklar. Ser inte pixlarna och ser inte boxigt ut inne i spel.

Denna skärm tillåter mig aktivera AMD "FreeSync" på ett Nvidia kort utan problem. Verkar fungera i alla fall med mitt 1060 6Gb. Ingen expert på detta precis. ^^

När jag aktiverade den i skärmens panel med knapparna så var den automatiskt inställd i Nvidias kontrollpanel till 1920x1080@75Hz även under windows bildskärmsinställningar. I spelet valde jag 75Hz men verkar fungera riktigt bra. Får se med andra spel. Har bara testat det i GuildWars 2 än så länge...

Jag vet att det är många bilder men lite svårt att förklara utan dom.

Visa signatur

Laptop: Lenovo LEGION Y520(Mini-DP variant), OS: Windows 10, RAM: 8GB 2400MHz DDR4, Processor: i5 7300HQ, Grafikkort: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB (Max-Q), Lagring: Samsung 256GB SSD(M.2 PCI Express), Extern HDD: 4TB Seagate GoFlex Desk(Inuti: Seagate Barracuda XT 7200RPM 184.8MB/s read och 152.8MB/s write över USB3.0. Gjord för 24/7 användning), Dataskärm: 27" iiyama Black Hawk G-Master G2730HSU-B1 1920x1080 75Hz 1ms GTG, Tangentbord: HyperX FPS CherryMX röd, Mus: Steelseries Rival 110 etc...

Permalänk
Medlem

970'n lätt värt de 3 449 Kr hos Inet samt en ny spelmus fast från Webhallen.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

@Krabbtumme: Jävlar vad fett! Glöm inte en bild när den är monterad

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem

Nu blir det uppgradering från 3.1 till 7.1-ljud
Quadpolära högtalare på sidorna som förhoppningsvis resulterar i bra spridning i ett inte alltför idealt rum.
Och 28.8 grader vinklade högtalare där bak. Är tvungen att sätta bakre högtalarna nästan högst upp på väggen. Vinkeln på högtalarna gör att dom pekar i princip perfekt ner mot main listening position
Får se imorgon/övermorgon om det blir bra då jag fått dom uppsatta

Permalänk
Medlem

Fick hem en vostok amphibian idag

Visa signatur

#Stinkeye

AKA Richardreferenskylare

Permalänk

Ussr

Skrivet av Rillkill:

Fick hem en vostok amphibian idag
https://i.imgur.com/mvth5cZ.jpg?2

Kul med fler som gillar saker från öst! Jag äger en Volga M21 och En Pobeda (bilar) och har kollat lite efter nån rolig klocka med, men har inte blivit nått med det, va på en loppmarknad i Odessa men alla klockor där va i katastrofalt skick.
Är din ny eller begagnad?

Permalänk
Medlem

FC patchpanel?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

@huricane4: Den är ny köptes på meranom.com, har hört att dem ska vara helt okej så slog till på den

Visa signatur

#Stinkeye

AKA Richardreferenskylare

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mr_Lazy:

FC patchpanel?

Helt rätt.

Ska ha den till mitt SAN.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillkill:

Fick hem en vostok amphibian idag
https://i.imgur.com/mvth5cZ.jpg?2

Nice! Hur lång tid tog frakten från Meranom till Sverige och därefter för Postmord att få fram paketet?

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Nytt åk

520d Luxury/Comfort med 394 newton under huven, 2011

what a nice place to be..

Permalänk
Medlem

Fantastiskt. Jag älskar den ljusa inredningen.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Nice! Hur lång tid tog frakten från Meranom till Sverige och därefter för Postmord att få fram paketet?

Från ryssland tog det 8dagar sen tog det 12 dagar för postnord att leverera den.

Visa signatur

#Stinkeye

AKA Richardreferenskylare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rillkill:

Från ryssland tog det 8dagar sen tog det 12 dagar för postnord att leverera den.

Tråkigt att det tog så lång tid för postmord att få fram paketet. Hur mycket fick du betala moms och avgift, runt hundringen?

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Blev en ny iPad igår. Riktigt riktigt nöjd! 6e gen med 128GB lagring

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC