Fractal Design Core 1100 endast avhämtning Göteborg

Permalänk
Medlem

Fractal Design Core 1100 endast avhämtning Göteborg

Jag har en Fractal Design Core 1100 (Svart) https://m.prisjakt.nu/product/2698611 som jag ej har plats för. Vill någon ha ett gratis chassi så är det bara att höra av sig i PM. Ni får isf hämta upp det själva i centrala Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, eftersom jag är ny medlem kan jag inte använda PM än, skulle dock verkligen behöva ett case, kan du träffas imorgon, drottningtorget runt 14.00?

lade till plats för träff
Permalänk
Medlem
Skrivet av echawqui:

Hej, eftersom jag är ny medlem kan jag inte använda PM än, skulle dock verkligen behöva ett case, kan du träffas imorgon, drottningtorget runt 14.00?

Fick ett PM nägon timma tidigare så om den personen vill ha chassit så är det redan taget. Du står på andra plats men det är bara uppgämrning hemma hos mig aom gäller isf. PM:ar om den andra backar ur.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Såg detta lite sent.
Men ställer mig ändå i kö. Skulle bli en trevlig liten filserver.
Jag har allt utom ett chassi!

Bor själv i centrala Gbg, kan hämta på kort varsel.

Visa signatur

Gått i träda. Åter om något år!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lhugo:

Fick ett PM nägon timma tidigare så om den personen vill ha chassit så är det redan taget. Du står på andra plats men det är bara uppgämrning hemma hos mig aom gäller isf. PM:ar om den andra backar ur.

Skickades från m.sweclockers.com

okej tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbonisse:

Såg detta lite sent.
Men ställer mig ändå i kö. Skulle bli en trevlig liten filserver.
Jag har allt utom ett chassi!

Bor själv i centrala Gbg, kan hämta på kort varsel.

Det var värst vad stort intresse det var. Jag hör av mig om de andra backar ur i tur och ordning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hämtad!