Hörlurar för gym & resa. (BT)

Permalänk
Medlem

Hörlurar för gym & resa. (BT)

Tjena! Någon som har tips på nya BT-lurar, då ena luren helt plötsligt dog på mina JBL E50 BT..

Funderar på att köpa E55 BT för att göra det enkelt, men kanske finns bättre i samma prisklass?

Maxbudget 3000

mvh

Visa signatur

Ryzen 5600x || 16GB RAM || Gigabyte B550 || Asus STRIX GTX 1080 Gaming || RM850x || Laptop: Dell XPS 13 9370

Permalänk
Medlem

När det kommer till ljud vågar jag inte säga något om några hörlurar alls (jag tycker i princip allt låter bra!).

Jag skulle absolut köpt de lurarna du funderar på om du faktiskt är nöjd med de i dagsläget. Däremot så känns de inte grymma för träning. Blir de inte svettiga och jobbiga och till slut inte så najs eftersom de bör vara rätt smutsiga?

De lurar jag har är billigare (ligger väl på ~750:- just nu tror jag). Det är ett par Urbanears Hellas. Varför jag gillar dessa till träning är att det är möjligt att ta bort öronkuddarna och huvudbandet för rengöring.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsgren:

När det kommer till ljud vågar jag inte säga något om några hörlurar alls (jag tycker i princip allt låter bra!).

Jag skulle absolut köpt de lurarna du funderar på om du faktiskt är nöjd med de i dagsläget. Däremot så känns de inte grymma för träning. Blir de inte svettiga och jobbiga och till slut inte så najs eftersom de bör vara rätt smutsiga?

De lurar jag har är billigare (ligger väl på ~750:- just nu tror jag). Det är ett par Urbanears Hellas. Varför jag gillar dessa till träning är att det är möjligt att ta bort öronkuddarna och huvudbandet för rengöring.

Kört på E50 tidigare, som är ännu större & omslutande. Visst blev det lite fuktigt kring öronen men allt går att torka bort =D
Funtar även lite på dessa;
https://www.hembiobutiken.se/produkter/horlurar/tradlos/24883...
Allt dessa med Noise Cancellation;
https://www.teknikmagasinet.se/produkter/ljud-bild/horlurar/o...

Visa signatur

Ryzen 5600x || 16GB RAM || Gigabyte B550 || Asus STRIX GTX 1080 Gaming || RM850x || Laptop: Dell XPS 13 9370