Permalänk
Medlem

Scam sida

Fick precis upp en reklam på facebook om en hemsida som hette yaever, reklamen var om en elektronisk surfbräda nedsatt ca 90% på originalpriset. Här är länken till produkten (klicka på eget ansvar)

jag tycker hemsidan känns väldigt skum, verkar mest som att dom säljer kläder utöver denna. Vad tror ni? Är det legit?

Lagt till spoiler /screamin-daemon, moderator
Permalänk
Medlem

Om det verkar för bra för att vara sant.....

Permalänk
Medlem

@Panzerfister: jaa jag vet.. Haha men man hade ju hoppats, kanske hade hittat världens deal

Permalänk
Medlem

LOL Address: 4th Floor, Building 2, factory of Maosheng Industrial area, Huafeng Road, Dalang Street, Longhua New District , Shenzhen.

Testa ring deras nr +852 53159923 asg

Registered On2018-01-29 nån borde anmäla godaddy.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Föredetting
Skrivet av crew seven:

LOL Address: 4th Floor, Building 2, factory of Maosheng Industrial area, Huafeng Road, Dalang Street, Longhua New District , Shenzhen.

Testa ring deras nr +852 53159923 asg

Registered On2018-01-29 nån borde anmäla godaddy.

Går bra när de inte ens får ihop landskoderna med adresserna. Shenzhen är Kina, således +86, +852 är Hong Kong.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

@crew seven: ska jag beställa en till dig med medans jag är igång? 😁

Permalänk
Medlem

Jag ringde just numret och nu är jag rädd, vad en snubbe som sa "HI a am Negan I am here with Lucile, we want your shit"

Visa signatur

XripperX