Permalänk

Köpa Deodorant online?

Hej,

kan lika bra ställa fler frågor när man ändå håller på!

Är det någon som vet vart och om man kan köpa Deodorant billigt online?
Jag bara ute efter något som är dugligt och inte ger märken på kläderna.
Lukten i sig bryr ja mig inte mycket om, så länge den döljer/förhindrar svett haha xd

Är nämligen en plåga att köpa då det är dyrt i butiken i nära mig, och åker i princip aldrig till Rusta etc,
när ja väl gör det köper ja på rätt mycket dock.
Men går det köpa på mycket på nätet så man har är det helt klart ett bättre val för mig:)

//Tack

Permalänk
Medlem

testat att googla? matsmart har , tror cdon har, sen massa andra ställen. med frakten äter upp det mesta ändå.

vad är det för sort du vill ha?

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Brukar köpa allt personhygien/-vård relaterat på Lyko; enbart för priserna dock, företaget/hemsidan i sig är sämst. Senast jag beställde fungerade bara betalningsalternativet "faktura", som de förstås tog betalt för. De spammar en med massa reklam/rabattkoder också.

Om det bara är antiperspirant du ska ha lär väl det billigaste på ICA räcka gott, dock?

//G

Visa signatur

---

Permalänk

Har använt billigt till dyrt deo. Men det ända som har funkar riktigt bra för mig en hel arbetsdag, är Old Spice Deostick.
Brukar köpa 4-6st per gång på Gents. 69kr/st.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W10

Permalänk
Medlem

Kör endast med antiperspirant, växlar mellan dove men+care och rexonas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X