Paket I5 4690k 16GB DDR3 och Asus 770

Permalänk
Medlem

Paket I5 4690k 16GB DDR3 och Asus 770

Hej!
Säljer av mina komponenter PGA uppgradering.
Helt moderkortspaket - Intel I5 4690k, 16GB DDR3 Ballistix Sport 1600mHz CL9, Asus Z97 Pro Gamer.
Fullt fungerande, använts i ett par år i en speldator.
Budgivning, utrop 1000kr.
Det på bild 2 är det som följer med, manual saknas men finns online. Har låda och antistatpåse, men ingen bra hållare till moderkortet så frakt sker på köparens egen risk. Kvitton kan möjligtvis rotas fram men då troligen ingen av komponenterna än har garanti så borde det inte spela någon roll.

Säljer även ett Asus Nvidia GTX 770 DirectCU II (GTX770-DC2OC-2GD5)
Var ett tag sen jag testade detta kort, men det fungerade senaste gången jag testade det.
Budgivning, utrop 300kr.
Ingen låda eller kvitto, men har antistatpåse. Fraktas på köparens risk.

Avhämtning prioriteras. Bor precis utanför Uppsala.
Håller rätten att sälja till den jag vill och att inte sälja alls.
Tack!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

Helt moderkortspaket - Intel I5 4690k, 16GB DDR3 Ballistix Sport 1600mHz CL9, Asus Z97 Pro Gamer.

Budgivning, bjuder 1000kr + frakt

Mvh

Permalänk

@Magicanz: Bjuder 1300 + frakt för allt

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

Hej!
Säljer av mina komponenter PGA uppgradering.
Helt moderkortspaket - Intel I5 4690k, 16GB DDR3 Ballistix Sport 1600mHz CL9, Asus Z97 Pro Gamer.
Fullt fungerande, använts i ett par år i en speldator.
Budgivning, utrop 1000kr.
Det på bild 2 är det som följer med, manual saknas men finns online. Har låda och antistatpåse, men ingen bra hållare till moderkortet så frakt sker på köparens egen risk. Kvitton kan möjligtvis rotas fram men då troligen ingen av komponenterna än har garanti så borde det inte spela någon roll.

Säljer även ett Asus Nvidia GTX 770 DirectCU II (GTX770-DC2OC-2GD5)
Var ett tag sen jag testade detta kort, men det fungerade senaste gången jag testade det.
Budgivning, utrop 300kr.
Ingen låda eller kvitto, men har antistatpåse. Fraktas på köparens risk.

Avhämtning prioriteras. Bor precis utanför Uppsala.
Håller rätten att sälja till den jag vill och att inte sälja alls.
Tack!

Läs hela annonsen här

Tjena! Bjuder 1600:- för moderkortspaketet.
Bor i Uppsala!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hejhej!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ogar555:

Tjena! Bjuder 1600:- för moderkortspaketet.
Bor i Uppsala!

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

Gpu

Hej,

Om du är ok med att skicka så bjuder jag 300 plus frakt för 770:t
Mvh
Hockey

Permalänk

@Magicanz
gtx 770
400 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

@Magicanz
gtx 770
400 + frakt

Noterat.

Budgivning avslutas någon gång i början av veckan.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

När du säger.ingen låda till grejerna betyder det att du inte.kan skicka i nån låda överhuvudtaget eller har du annan låda att skicka i

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

När du säger.ingen låda till grejerna betyder det att du inte.kan skicka i nån låda överhuvudtaget eller har du annan låda att skicka i

Skickades från m.sweclockers.com

Kan skicka i annan låda fylld med något papper för att skydda kortet, men det är på köparens risk

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk

@Magicanz: Vad exakt är köparens risk? Din förpackning eller postens hantering? Packar du det bara väl i en antistatpåse i en kartong med tidningspapper så kommer jag inte vara det minsta orolig. Betalar man för spårbar frakt hos posten så kommer det alltid fram helt och fint. Aldrig fått ett mosat paket. Det är iaf min erfarenhet från säkert ett hundratal paket jag har tagit emot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

@Magicanz: Vad exakt är köparens risk? Din förpackning eller postens hantering? Packar du det bara väl i en antistatpåse i en kartong med tidningspapper så kommer jag inte vara det minsta orolig. Betalar man för spårbar frakt hos posten så kommer det alltid fram helt och fint. Aldrig fått ett mosat paket. Det är iaf min erfarenhet från säkert ett hundratal paket jag har tagit emot.

Tänker mest på postnord Har inte heller haft något paket allt för förstört, så det borde vara OK.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk

@Magicanz: Ok, låter bra!

En fråga till bara eftersom det var ett tag sedan du testade det. Om kortet kommer fram helt och fint utan skador, vilket det borde, men det ändå skulle vara stendött, skulle det vara ok att skicka tillbaka det då?

MVH

Permalänk
Medlem

Avslutar annonsen imorgon vid 12 då jag har tid att fixa då.

@galenmyra Ja, mot fraktkostnad dock

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk

@Magicanz: Om det inte händer något på 45 minuter kan du skicka nummer till mig så swishar jag och skickar adress. Betalar för spårbar frakt med postens tjänst "skicka lätt", kostar 95:- upp till 2kg med eget emballage. Du behöver alltså en låda, tidningspapper och en skrivare för att skriva ut fraktsedel.

MVH

Permalänk
Medlem

@Magicanz: Är det avslutat?

Visa signatur

Hejhej!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ogar555:

@Magicanz: Är det avslutat?

Budgivning är nu avslutad.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy