Finns det ett fungerande sätt att se Amerikanska utbudet av Netflix?

Permalänk
Medlem

Finns det ett fungerande sätt att se Amerikanska utbudet av Netflix?

Jag är ganska nöjd med min prenumeration, men jag vet att Amerikanska utbudet är sååååå mycket bättre. Finns det ett fungerande sätt att se det Amerikanska utbudet utan att behöva betala för VPN osv? Vet att det var väldigt enkelt att kringgå spärren förr, men de har löst detta nu

Permalänk
Vila i frid

Det enda lagliga sättet är nog att flytta till USA. All annan diskussion är förmodligen off-topic enligt forumregel § 7.

Permalänk

Nu var ju inte detta riktigt vad du sökte, men NordVPN fungerar perfekt med Netflix. Både UK, us, Canada osv. Inte gratis, men helt klart värt det endå bara för Netflix!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kastroullen:

Nu var ju inte detta riktigt vad du sökte, men NordVPN fungerar perfekt med Netflix. Både UK, us, Canada osv. Inte gratis, men helt klart värt det endå bara för Netflix!

Skickades från m.sweclockers.com

Vet du om det skulle fungera att köra på TVn också ? Att man på något sätt lyckas få in VPN i Routern? Haha kanske låter dumt, men har svårt att rättfärdiga priset om ja bara skall se det från datorn, hade varit ett givet köp om det fungerade på TVn också

Permalänk
Skrivet av Hasson39:

Vet du om det skulle fungera att köra på TVn också ? Att man på något sätt lyckas få in VPN i Routern? Haha kanske låter dumt, men har svårt att rättfärdiga priset om ja bara skall se det från datorn, hade varit ett givet köp om det fungerade på TVn också

Jag använder det på min SMART-TV (Android-tv) dagligen. Använd OpenVPN-appen i tvn samt ladda hem konfigurationsfilen och ta-da! Finns flertalet tutorials.

Skickades från m.sweclockers.com