Permalänk
Medlem

Micca har ett par bra produkter till vetiga priser, t.ex. högtalarna PB42x och MB42x (tillsammans med MB42x-C) samt en DAC i samma prisklass som Schiit Fulla 2 fast bättre - Micca Origen G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

@wranzzon:

Hej,

Vilka produkter från Xiaomi är av intresse?

Vi har redan några mobiler och Mi Box, men tar gärna tips på fler.
https://www.inet.se/tillverkare/787/xiaomi

Mvh

Grejen med xiaomi är att dom har så många saker som är av intresse, allt ifrån deras smarta våg, till deras dammsugare. Men speciellt intressant är ju deras tv-apparater, dom hade ju smakat mumma

Permalänk
Medlem
Skrivet av tintinj:

Xiaomi har några riktigt intressanta taklampor och bordslampor (wifi-modellen alltså) som jag saknar att kunna handla från svensk butik. Deras hub för smarta hemmet så man kunde koppla ihop alla lampor är också något jag saknar.

Det finns en del produkter i bra kvalitet från Xiaomi som jag gärna skulle sett i svensk butik.

Gärna!

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Tror Schiits största problem är att klara av att leverera i tillräckliga mängder, funderar själv att beställa ett RIAA steg vilket är slut hos bägge de europeiska återförsäljarna.
Tittar på man på utbudet så schiit.eu.com och schiit-europe så är det mesta restat med lite eller ingen info om när produkter väntas in i lager.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Inet

Hej allihopa,

Vi får tacka för tipsen - vi kommer undersöka samtliga och hoppas kunna erbjuda några av de produkter ni tipsat om framöver.
Om inget annat kommer vi även kika på substitut som vi vet att vi kan få tag på.

Vi återkopplar om vi hittar något bra.

Trevlig helg!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram