Permalänk
Medlem

Köper din dator!! Göteborg

Hej,

Köper din dator med 7700k eller nyare, 1070 eller högre. Föredrar 8700K och 1080TI

I skärmväg är det som är intressant X34P eller Samsungs 49" alt utan skärm. Tangentbord, mus och headset är inte särskilt intressant om det inte är ett väldigt bra pris.

Jag betalar ett realistiskt marknadsmässigt pris. Kan erbjuda snabb och smidig affär, betalar med swish.

Kan lägga upp till 30k om det skulle vara så, det viktiga är att det känns som en riktigt bra affär.

Bor i Centrala Göteborg.

Föredrar såklart kvitto och garanti, men det är en prisfråga. Vänligen slösa inte min tid med dåliga erbjudanden.

Kan också vara intresserad av en gaming laptop, där är det dock ännu viktigare med prisvärdhet.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej! Finns det intresse utav enklare dator med i5 6600k, ddr4 16gb, saphire r9 290 tri-x 4gb oc, 125gb ssd samt 500gb hdd, Msi krait gaming mb.
Finns i Göteborg har även 144hz skärm mm.
Hör gärna av dig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simpalabomba:

Hej! Finns det intresse utav enklare dator med i5 6600k, ddr4 16gb, saphire r9 290 tri-x 4gb oc, 125gb ssd samt 500gb hdd, Msi krait gaming mb.
Finns i Göteborg har även 144hz skärm mm.
Hör gärna av dig

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,

Ja det skulle det kunna göra, jag är ute efter ny dator och vill göra en bra affär helt enkelt. Hör av dig med pris, PM är enklare

Permalänk
Medlem

Till alla er som skickar meddelanden, vänligen tänk på följande:

1. Finns kvitto och garanti?
2. Du får räkna ihop och föreslå ett pris, jag får så pass mycket PM att jag inte orkar sitta och räkna ihop datorer hela dagarna
3. Föreslår du ett fantasipris så slutar jag svara, orkar inte med kohandel

Permalänk

Hej!
Garanti finns dessvärre inte eftersom jag har uppgraderat datorn som från början va ett komplett bygge. Kvitto är jag tveksam till om jag har sparat men kan kolla upp det när jag är hemma vid 6 tiden om det är utav intresse dvs.
Jag hade tänkt mig 7000kr för enbart datorn vilket är ungefär runt 40% av nypriset med uppgraderingen. Kan tänka mig att sälja med skärmen för 1500kr om det är utav intresse.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har en dator som jag byggde ihop i januari med följande specs som nog skulle passa:
GPU: ASUS 1080 Ti ROG STRIX OC
CPU: 8700K
Moderkort: ASUS ROG MAXIMUS X HERO
CPU-kylare: noctua nh-d15 kylare
RAM: 16 gb corsair vengeance lpx 3200 mhz
Chassi: fractal design define c
Lagring: samsung 960 evo 250+500gb
Har knappt överklockat varken gpun eller cpun alls då jag grovt missbedömde mitt prestandabehov, är ett riktigt monster som klarar vad som helst utan problem. Priset blir väl en förhandlingsfråga men datorn är i mycket gott skick och garanti+kvitton ingår. Bor även jag i centrala Göteborg.
Du kan ju skicka mig ett pm om det låter intressant!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Bobboli: Vet inte om du redan lyckats köpa en, annars har jag en annons här: https://www.sweclockers.com/marknad/154824-sjukt-bra-vattenky....