Säljes/Bytes ASUS RX480 4GB mot NVIDIA-kort

Permalänk
Medlem

Säljes/Bytes ASUS RX480 4GB mot NVIDIA-kort

Hallå gott folk!

Har ett Asus Rx480 med 4GB minne som jag hade velat byta till ett NVIDIA-kort av samma eller bättre rang. Betalar givetvis en lämplig summa i mellanskillnad beroende på vilket NVIDIA-kort du har. Mest intressant är ett 1060 6GB eller bättre.

Om jag inte hittar någon att byta med innan måndag, så säljer jag till högsta bud så ni som vill köpa: buda loss!

Upphämtning i Göteborg föredras, men jag kan självklart posta mot fraktkostnad också!

MVH Harry

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av g0opy:

Hallå gott folk!

Har ett Asus Rx480 med 4GB minne som jag hade velat byta till ett NVIDIA-kort av samma eller bättre rang. Betalar givetvis en lämplig summa i mellanskillnad beroende på vilket NVIDIA-kort du har. Mest intressant är ett 1060 6GB eller bättre.

Om jag inte hittar någon att byta med innan måndag, så säljer jag till högsta bud så ni som vill köpa: buda loss!

Upphämtning i Göteborg föredras, men jag kan självklart posta mot fraktkostnad också!

MVH Harry

Läs hela annonsen här

Startar med ett bud på 1500kr+frakt

Mvh Joakim

Permalänk
Medlem

då säger jag väl 1700 + frakt

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem

Har ett byte på gång, men om det inte går igenom tills imorgon kväll så vinner högsta bud!

Permalänk
Medlem

väntar förväntansfullt!

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem

bytet gick vägen?
pma uppgifter annars om så önskas.

Visa signatur

Rgeek L65, hdplex 200w, 4650G, Asrock a520 ITX, Crucial 32gb 3600 cl16, Black ridge.

Permalänk
Medlem

Tyvärr drog sig bytesmannen ut ur affären så om det inte kommer in några fler bud innan morgondagens avslut så är den din, Emrik

Permalänk

@g0opy:https://www.sweclockers.com/marknad/154453-asus-geforce-gtx-1060-dual-oc-6-gb