Permalänk

Vårstädning

Hej alla Swecklockare, har lite små saker liggandes som jag inte längre behöver.

Xbox One kontroll som har använts till min PC säljes, då jag fått en specialdesignad. Den har använts både trådad och trådlös och det följer med en wireless adapter. Den är uppdaterad till senaste programvaran och är i väldigt fint skick. Den är rengjord med jämna mellanrum så känns och ser helt ny ut.

Bud startar på: 300 kr
Finns att hämta i Göteborg. Kan skicka den men då står köparen för frakt.
Kontrollen levereras i kartongen från den nya kontrollen

ASUS EeePC 1015BX SeaShell Series.

Denna dator kom med ett köp av mobilt nätverk, jag minns inte när. Den är väldigt lite körd och har bra batteri tid. Den har nytt RAM-minne på 2 GB, Den har utan problem kört en SSD disk, men då jag valt att sälja den är original HDD tillbaka i den.
En utmärkt dator för skolan, eller lätt arbete. Liten och lätt.

Specs:
CPU: AMD C-50 @ 1GHz
RAM: 2 GB Corsair
Skärm: 10"
Windows 7 Starter
Laddare medföljer, OBS! Ej orginal, men fungerar utmärkt. Samt ett svart fodral.

Bud startar på: 100 kr

RAM-Minne Corsair 1 GB som kommer från ovanstående dator. Det innebär att RAM-minnet är till för laptops.

Startbud på: 10 kr

För behåller mig rätten att sälja till vem jag vill. Produkterna finns i Göteborg, men kan skickas, då betalar köparen frakten. Jag ansvarar inte för eventuella leveransskador.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

|CPU: i5 4760K | GPU: NVIDIA ASUS GTX 1070 6GB | PSU: FSP 650W |
|MB: ASUS B-85 PRO Gamer | RAM: Corsair 8GB | HDD: Seagate 1TB + 120GB Samsung EVO |

Permalänk
Medlem

300rk för xbox + adapter

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk

350kr med frakten inkluderat för xbox kontrollen

Permalänk
Medlem

Bjuder 100:- + frakt för dator

Visa signatur

.....

Permalänk

Alla bud noterade! Jag låter budgivningen pågå till måndag 16/4 kl. 19.00

Visa signatur

|CPU: i5 4760K | GPU: NVIDIA ASUS GTX 1070 6GB | PSU: FSP 650W |
|MB: ASUS B-85 PRO Gamer | RAM: Corsair 8GB | HDD: Seagate 1TB + 120GB Samsung EVO |

Permalänk

Ger 300kr för xboxkontrollen. kan komma och hämta om du bor i Göteborg.

Permalänk

@Cheewie, @Alex_eken - Ni båda har lagt samma bud på kontrollen och båda kan tänka sig hämta i Göteborg om jag uppfattar det rätt, någon som vill buda lite mer? Annars så väljer jag den som får köpa kontrollen.

@minefrost - då jag kollat på fraktkostnad för kontrollen, så leder då de buden som kan tänka sig hämta upp.

Visa signatur

|CPU: i5 4760K | GPU: NVIDIA ASUS GTX 1070 6GB | PSU: FSP 650W |
|MB: ASUS B-85 PRO Gamer | RAM: Corsair 8GB | HDD: Seagate 1TB + 120GB Samsung EVO |

Permalänk

@Hunter_5023:
För min del går det bra att du väljer! 🙂

Permalänk

Kan bjuda 375kr om det skickas med PostNord Skicka Lätt. Frakten ligger på 58kr där.

Permalänk
Medlem

Gött med samma bud....

Jag hämtar xbox och adapter för 350kr.

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk

Lite för sent nu antar jag men kan ta den för 420kr med frakten.