Permalänk
Medlem

@FireRed: Addad

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem

Brukar spela något game då och då, om det är någon som vill spela så får ni gärna adda mig.
IGN: PapaKosken

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireRed:

IGN: Bjurström

Kan inte redigera min post, men har ändrat nick till "Hugo B" sen en tid tillbaka. Så ingen idé att försöka lägga till "Bjurström"

Permalänk
Medlem

Discord: Sinery #0309
Epic Games: S1nery

Ifall någon vill lira PC EU.

Permalänk
Medlem

Började lira detta spel nu när Season 3 börja (vann faktiskt min första match efter 3 rundor ), riktigt kul! Söker folk att lira lite med då det kan vara riktigt roligt med duo/squad. Fortfarande en del att lära men börjar få ordning på mitt byggande nu. Har även en discord server vi kan sitta i.

Epic Games namn: Laijnus

Så adda gärna! PC lirar jag på.

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av drwlz:

Testade detta för första gången ikväll med en polare som jag brukar lira PUBG med annars.

Det är ju rena drömmen att få spela något där allt flyter. Var riktigt skeptisk innan på grund utav grafiken men tänkte inte ens på det när jag väl kom igång.

Simpelt, snabbt och kul. Men jag slipper gärna byggandet (även om det är en stor del utav spelet så gillar jag inte den biten).

Du kommer dock inte långt utan att bygga. Jag tänkte som dig i början och tyckte byggandet bara var onödigt och omständligt. Du ska i princip alltid bygga så fort du möter en motståndare för att få skydd och framför allt höjd-övertaget.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Du kommer dock inte långt utan att bygga. Jag tänkte som dig i början och tyckte byggandet bara var onödigt och omständligt. Du ska i princip alltid bygga så fort du möter en motståndare för att få skydd och framför allt höjd-övertaget.

Bygger fortfarande inte speciellt bra men helt klart bättre (glömmer att man ens kan bygga många gånger). Måste lära mig vart alla kistor finns nu bara så att man landar på rätt ställen

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem

Skulle det komma nåt icke byggande läge, kommer jag spela detta... men det kommer väl aldrig?
Testat några rundor... skotten sitter ju mycket bättre än pubg, och flyter mycket bättre... men 3pp och byggandet håller mig borta... :/

Permalänk

@Lspn: Går det bra att adda dig? Skulle behöva en "friend" att göra daylies med framför allt

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1800X - NZXT Kraken X52 - Asus Crosshair VI Extreme - G.Skill Flare CL14 3200 MHz - Crucial SSD x 2 - MSI GTX970 - Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mookachacka:

@Lspn: Går det bra att adda dig? Skulle behöva en "friend" att göra daylies med framför allt

Ja bara adda på!

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk

"Skins offer no competitive gameplay advantage."

https://youtu.be/zmgYQx4hyhE

Såg det först på imgur https://imgur.com/gallery/0Tu7G

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem

adda på för lir, fueTV på Epic. bara kört sedan denna säsong (S3).

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

byggandet är inte så viktigt early game, men om man skall komma lite längre i ett game så är byggandet a och o speciellt när man möter riktigt bra spelare.

har dock vunnit några runor med att inte bygga någonting för att kolla om det gick och det går! men fortfarande riktigt dåligt!

Byggandet var och är mitt största problem, bygger alldeles för segt i vissa tillfällen när det blir alldeles för intensivt, men man lär sig, det blir bättre och bättre hela tiden!

Börja lära er byggande tidigt ni kommer ha igen det senare när man börjar möte riktigt bra spelare.

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Medlem

Jag skulle också gärna ha lite folk att lira med, främst för att beta av challenges/match with friends.

Skulle säga att jag är rätt hyfsad i spelet

Lägg gärna till mig, samma nick som här.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av martin_opell:

byggandet är inte så viktigt early game, men om man skall komma lite längre i ett game så är byggandet a och o speciellt när man möter riktigt bra spelare.

har dock vunnit några runor med att inte bygga någonting för att kolla om det gick och det går! men fortfarande riktigt dåligt!

Byggandet var och är mitt största problem, bygger alldeles för segt i vissa tillfällen när det blir alldeles för intensivt, men man lär sig, det blir bättre och bättre hela tiden!

Börja lära er byggande tidigt ni kommer ha igen det senare när man börjar möte riktigt bra spelare.

Vänta tills ni möter riktiga Builder Bobs, när man kan bygga torn uppåt nästan lika snabbt som man kan springa uppför en stege så är man nästan omöjligt att döda och det är alltid roligt när folk inte kan hantera ens byggande.

Man kan inte ha byggandet på F1-4 om man vill komma någon vart, det kan jag lova er.

Permalänk
Skrivet av Sinery:

Vänta tills ni möter riktiga Builder Bobs, när man kan bygga torn uppåt nästan lika snabbt som man kan springa uppför en stege så är man nästan omöjligt att döda och det är alltid roligt när folk inte kan hantera ens byggande.

Man kan inte ha byggandet på F1-4 om man vill komma någon vart, det kan jag lova er.

nej, snabbaste tycker jag är när man har byggande på musen, snabbt och swappa!

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sinery:

Vänta tills ni möter riktiga Builder Bobs, när man kan bygga torn uppåt nästan lika snabbt som man kan springa uppför en stege så är man nästan omöjligt att döda och det är alltid roligt när folk inte kan hantera ens byggande.

Man kan inte ha byggandet på F1-4 om man vill komma någon vart, det kan jag lova er.

Tips på bra keybinding isf?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Tips på bra keybinding isf?

Jag kör.

| Vägg [Q] | Golv [C] | Trappa [Mouse4] | Trap [T] | 1 | 2 | 3 | 4 | Mouse3(scrollklick) | Z

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Tips på bra keybinding isf?

Sitter på en Razer Naga så allt bygg sitter där för mig.

Permalänk
Medlem

@Ahlen: Tack för tipset.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag kör Mus4, V och C för att bygga.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Hoppas det kommer komma MMR i spelet snart, solo och duo då.
I samma game är där allt ifrån folk med 1000+ wins och folk som spelat ett par matcher bara

Fruktansvärt ärligt talat.
Bronze VS Top500 OW typ.

Iaf körde jag och en polare 20v20v20v20v20, vann 3/3. Var rätt kul när typ 100 pers landade i tilted, jävlar vad action det vart, riktigt kul haha.

Permalänk

nice spel:) kör ibland,

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

adda på för lir, fueTV på Epic. bara kört sedan denna säsong (S3).

Skrivet av Schluug:

Jag skulle också gärna ha lite folk att lira med, främst för att beta av challenges/match with friends.

Skulle säga att jag är rätt hyfsad i spelet

Lägg gärna till mig, samma nick som här.

Addar båda!

Permalänk
Medlem

Föll till slut för frestelsen och installerar spelet nu. Vi får väl se om det är något att bygga i granen.

Adda mig för lite tecknade roligheter! -> mudgrip

Permalänk
Medlem

Söker efter lite tryhards jag kan lira med, röstkommunikation ett krav, ser helst att ni har liknande stats som mig. Gäller endast PC, Mekrah nickar jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sinery:

Vänta tills ni möter riktiga Builder Bobs, när man kan bygga torn uppåt nästan lika snabbt som man kan springa uppför en stege så är man nästan omöjligt att döda och det är alltid roligt när folk inte kan hantera ens byggande.

Man kan inte ha byggandet på F1-4 om man vill komma någon vart, det kan jag lova er.

Hehe, då ska du kolla in Svennoss på Twitch. Högst win% av alla på PC och kör default keybinds..

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Hehe, då ska du kolla in Svennoss på Twitch. Högst win% av alla på PC och kör default keybinds..

Man ser bara keybind 1 i UIn, så om stackars gubben inte har gått igenom med tittarna om hans setup så har han troligen inte det.

Och tydligen har jag 58.8% winrate i endast solos senaste 7 dagarna.
Jag måste ha spelat som en fegis.

Ändrad för endast solo
Permalänk

Spelet ska snart släppas till IOS vilket blir mycket intressant, ska tydligen gå att spela cross play mellan olika plattformer också (PC mot IOS?).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sinery:

Man ser bara keybind 1 i UIn, så om stackars gubben inte har gått igenom med tittarna om hans setup så har han troligen inte det.

Och tydligen har jag 58.8% winrate i endast solos senaste 7 dagarna.
Jag måste ha spelat som en fegis.

Jag svarade bara på din kommentar att man inte kom någonstans med standard keybinds. Man ser på hans stream att han bygger med F1-F4.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -