Dator, ev i delar. 3570k, CM Stacker STC-T01

Permalänk
Medlem

Dator, ev i delar. 3570k, CM Stacker STC-T01

Hej,

Jag säljer av min gamla dator. Preferens för avhämtning in person i Sundbyberg och paketaffär.

Budstart 1 kr på allt, ni betalar ev frakt. Slutdatum om en vecka, fredag 3e vid lunch blir bra, så kan vi mötas och göra affär under helgen. Inget reservationspris eller så, vill bli av med grejjerna. Vill alla ha dem blir det mer, vill få ha dem blir det billigt och jag är helt fine med det.

Alltihop - 1 kr

Coolermaster CM Stacker STC-T01 - 1 kr
DVD-läsare/brännare, tror NEC 3500? - 1 kr
Intel 3570k - 1kr
ASRock moderkort - ATX - LGA1155 Socket - 1kr
Antec High Current Pro HCP-850 - 1 kr
Noctua NF-R8 - 1 kr
G.Skill 8GB DDR3 1600MHz (2x4) - 1 kr

Kända fel: Frontportarna på chassit har strulat en del, saknar nog någon tumskruv med, och kanske något till drivebays.
Inte använt på 6 mån men fungerade i övrigt klockrent. Säljes i befintligt skick, men skulle något bevisligen inte fungera från start så tar jag givetvis tillbaka grejjerna.

Delar som saknas: GPU/HDD, så inte helt komplett dator för spel.

Använder inte marknaden allt för mycket, tycker ni något saknas så pinga, tar gärna emot förslag!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@faui: Börjar väl med 1kr för allt + frakt

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem

Budar 1000kr med upphämtning för rubbet!

Går det att få modellnummer på moderkortet?

Vänligen

Permalänk
Medlem

@faui: budar 200kr + frakt för cpu + heatsink

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

1200kr hämtar

Permalänk
Medlem

Vill även jag ha modellnummet till moderkort och gärna en bild framifrån på chassi.

Edit: 1500 och hämtning för hela

Permalänk

Budar 200kr för 2x4GB RAM. Kan hämta.

Permalänk
Medlem

600kr för case + moderkort och hämtar det själv.

Permalänk

1700kr hämtar

Permalänk
Medlem

Följer alla kablar med nätagget förresten?

Permalänk
Medlem

@faui: 1800kr + frakt för allt

Permalänk

1800kr hämtar

Permalänk
Medlem

1800 kr noterat som ledande just nu, trimmer95 vinner tiebreak på hämtning. Jag uppdaterar annons och återkommer med modellnummer på moderkort ikväll, på jobbet nu.

Permalänk
Medlem

Alla kablar följer med nätagget, tror jag har kvar lådan med men ej säker. Moderkortet är detta:
https://www.proshop.se/Moderkort/ASRock-Z77-Extreme4-Moderkor...

Permalänk
Medlem

1900 kr och hämtar.

Permalänk
Medlem

Ber hemskt mycket om ursäkt TMG. Fick ett bud via PM och sålde direkt. Jag skulle uppdaterat här redan i onsdags men har varit väldigt mycket sen dess.

Avslutar annonsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av faui:

Ber hemskt mycket om ursäkt TMG. Fick ett bud via PM och sålde direkt. Jag skulle uppdaterat här redan i onsdags men har varit väldigt mycket sen dess.

Avslutar annonsen.

Har full förståelse om det har varit mycket. Om det var sålt innan jag ens la mitt bud så gör det ingen skillnad ändå.

Tack för uppdateringen hursomhelst. Får leta vidare nu när jag vet att denna affären är avslutad.