Gamingmöss - Steelseries, Roccat, Ninox, Cooler Master CM Storm

Permalänk
Medlem

Gamingmöss - Steelseries, Roccat, Ninox, Cooler Master CM Storm

Hej!

Har ett gäng datormöss till salu som jag inte använder.
Vissa av dom är lätt "moddade" med Hyperglide musfötter, och Cooler Master mössen har blivit nedbantade lite genom att ta ut en metallkloss på insidan av dom.
Alla är i toppskick, inte så jättevälanvända, jag köper bara alldeles för många möss för att testa

Priser exklusive fraktkostnad.

Alla möss har någon variant av en PMW3360 optisk sensor, vilket är den absolut bästa på marknaden just nu.

Från Vänster till Höger:
1. Steelseries Rival 600 - deras senaste, riktigt bra mus för FPS. Lite som en Razer Deathadder fast smidigare bakdel. Jättebra knappar, jättebra scrollhjul, jättebra flexibel kabel. Knapparna är väldigt taktila och med en aning mer motstånd, känns väldigt bra för FPS-spel.
Såld!

2. Cooler Master CM Storm MM530 - Lite mindre ergonomiskt formad mus, med PBT-skal, så den är riktigt tålig och känns väldigt greppig. Riktigt bra knappar på denna med, och ett ordentligt scrollhjul. Under 90 gram vikt, så den är väldigt smidig. Bra flexibel kabel också.
300kr

3. Cooler Master CM Storm MM520 - också PBT, lika bra knappar och scrollhjul och kabel som MM520, men formad för "claw grip" med ringfingerstöd. Väldigt väldigt bekväm faktiskt, men greppet passar kanske inte alla.
300kr

4. Roccat Kone Pure Owl-Eye - lite som en mindre MX500, men en aning plattare. Väldigt bra knappar och kanske bästa scrollhjulet jag testat. Kabeln har blivit av med tyget runt den då det bara känns ivägen för mig.
Såld!

5. Ninox Venator Black - lite som en Zowie ZA13 med lite högre framdel, men i princip allting uppgraderat på den. Bättre sensor, bättre sidor, lägre vikt, jättebra scrollhjul och scrollknapp. Kabeln är också riktigt trevlig på denna. Framtagen av riktiga e-sports entusiaster.
300kr

Skickas från- eller hämtas upp i- Luleå.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Börjar med 450 på Rival 600 då det blir ganska nära nypris med frakt.

Permalänk
Medlem

@convery: Rival 600? Den går på 849kr ny.

Bud noterat oavsett.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Budar 500 + frakt för Rival 600

Permalänk
Medlem

Köper gärna Roccat Kone Pure Owl-Eye för 300kr + frakt

Permalänk
Medlem

@igelfors: PM'ar dig!

@WeaveR2K har högsta bud på Rival 600

Roccat Kone Pure Owl-Eye hålls för @igelfors just nu.

Och Roccat musen är nu såld!

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem

550 för Rival 600 då.

Permalänk
Medlem

@convery: Vill du ha den för 550kr + frakt är den din
595kr totalt blir det då. Skickar ett PM!

Visa signatur

#sweclockers.com