Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Antar att jag fick sista https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4558528 ?
Ingen aning om det är något att ha, men tyckte bara det var sjukt billigt. Samt det står även något med Datorväska på deras sida. Blir spännande att se vad man får hem

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghollghost:

Är du säker på att det är V2? Står inget på CDON's hemsida om det nämligen. Men V1 kanske inte finns i denna bundlen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dole_95:

Är du säker på att det är V2? Står inget på CDON's hemsida om det nämligen. Men V1 kanske inte finns i denna bundlen?

Det är V2. Köpte exakt denna för ett halv år sedan och den har blåtand

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av dole_95:

Är du säker på att det är V2? Står inget på CDON's hemsida om det nämligen. Men V1 kanske inte finns i denna bundlen?

Hittade den via prisjakt, där är det V2. Och det Frizzy sa så verkar det stämma ^^ Ibland kan de ju länka fel

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trackmaster:

Antar att jag fick sista https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4558528 ?
Ingen aning om det är något att ha, men tyckte bara det var sjukt billigt. Samt det står även något med Datorväska på deras sida. Blir spännande att se vad man får hem

Jag fick detta efter mitt köp, du kanske hade bättre lycka

Tyvärr har det inträffat ett fel i prisberäkningen av produkten i denna beställning.

4103490 | Thermaltake Floe Riing RGB 240 TT Premium Edition, Datorväska, Fan, 12 cm, LGA 1150 (Socket H3), LGA 1151 (Socket H4), LGA 1156 (Socket H), LGA 1366 (Socket B), LGA 2011..., 500 RPM, 1400 RPM

Därför kan vi inte slutföra transaktionen. Se våra villkor, punkt 1:

Vi förbehåller oss rätten att avbryta en handel om felaktiga priser anges på hemsidan, eftersom de är automatiskt registrerade. Översikten är en kopia av din kundvagn och inte vår acceptans eller bekräftelse på beställningen.

Det finns inget bindande köpavtal med ComputerSalg A/S förrän du har fått en fakturabekräftelse från ComputerSalg A/S.

Denna order och betalning kommer därför att avbrytas.

Vi är ledsna för besväret - priset på varan har uppdaterats och du är välkommen att göra en ny order på hemsidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frux:

Intenso 3.5" Memory Center 6TB
1490 kr hos Netonnet

Antingen har man den som vanligt som extern hårddisk med USB 3.0.
Eller så plockar man ur den och får den billigaste hårddisken i TB per krona just nu enligt Prisjakt.

https://www.netonnet.se/art/dator/extern-lagring/harddisk-35-...

Vilken disk sitter i den lådan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av v854r:

Jag fick detta efter mitt köp, du kanske hade bättre lycka

Tyvärr har det inträffat ett fel i prisberäkningen av produkten i denna beställning.

4103490 | Thermaltake Floe Riing RGB 240 TT Premium Edition, Datorväska, Fan, 12 cm, LGA 1150 (Socket H3), LGA 1151 (Socket H4), LGA 1156 (Socket H), LGA 1366 (Socket B), LGA 2011..., 500 RPM, 1400 RPM

Därför kan vi inte slutföra transaktionen. Se våra villkor, punkt 1:

Vi förbehåller oss rätten att avbryta en handel om felaktiga priser anges på hemsidan, eftersom de är automatiskt registrerade. Översikten är en kopia av din kundvagn och inte vår acceptans eller bekräftelse på beställningen.

Det finns inget bindande köpavtal med ComputerSalg A/S förrän du har fått en fakturabekräftelse från ComputerSalg A/S.

Denna order och betalning kommer därför att avbrytas.

Vi är ledsna för besväret - priset på varan har uppdaterats och du är välkommen att göra en ny order på hemsidan.

Vilket skämt. Jag fick alls inte kylsystemet utan en Nemesis RGB mus från samma tillverkare?!
Får se vad dom svarar. Tycker man borde ha koll på vad man packar när packsedel ligger i och det står något helt annat på den.

Permalänk
Medlem

110a"]
Vilken disk sitter i den lådan?
[/quote]

Enligt "kundrecension" på Netonnets hemsida:

"Intenso fungerar bra som vanligt, har många dock är detta min första 6TB. Sitter en Toshiba MD04ACA600 64MB 6TB i min."

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trackmaster:

Vilket skämt. Jag fick alls inte kylsystemet utan en Nemesis RGB mus från samma tillverkare?!
Får se vad dom svarar. Tycker man borde ha koll på vad man packar när bipacksedel ligger i och det står något helt annat på den.

Jag fick, precis som @v854r, ingenting...

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Xauro:

Samsung Galaxy S8 64 GB till priset av 4320kr. Dock abonnemang.(180kr X 24månader) Medföljer en trådlös laddare, värde 800kr enligt comviq.

https://webbutik.comviq.se/samsung-galaxy-s8.html

Närmaste priset på prisjakt är 6200kr.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4199926

Hur är detta ett bra erbjudande? 325 x 24 = 7800kr. Det är inte som med Tele2 där man kan säga upp abonnemanget så fort man får telefonen i handen.

Permalänk
Medlem

För att de flesta behöver ett abonnemang och Comviq har bra rabatter då man binder sig i motsats till de flesta konkurrenterna. Var hittar du den under 7800kr ink abbonemang?

Visa signatur

13700KF, RTX 3080ti, Arctic Freezer 360, 16GB b-die 3866-15-15-15, 1TB 970 Evo+28TB snurrdisk, Phanteks P400a, Samsung 34" Odyssey G5 C34G55T.

Permalänk
Medlem

Var inte comviq kända för bra priser förr?
145:- för 2gb känns rätt dyrt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyScnd:

Hur är detta ett bra erbjudande? 325 x 24 = 7800kr. Det är inte som med Tele2 där man kan säga upp abonnemanget så fort man får telefonen i handen.

Närmaste på prisjakt är 6200kr. Vart kan du få en S8 för mindre än 4320kr? Och ett abonnemang behöver man ju ändå. I mitt fall är de en sjukt bra deal. Betalar just nu 145kr/månaden för abonnemang hos comviq. Så för mig blir de en extra kostnad om 180kr/månaden för s8:an. Kan du hitta mig en bättre deal? tror inte de. Tele2 får man betala 332 kr/månaden för mobilen. Så även om jag säger upp abo direkt så behöver jag ju ett abonnemang någonstans eller hur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xauro:

Närmaste på prisjakt är 6200kr. Vart kan du få en S8 för mindre än 4320kr? Och ett abonnemang behöver man ju ändå. I mitt fall är de en sjukt bra deal. Betalar just nu 145kr/månaden för abonnemang hos comviq. Så för mig blir de en extra kostnad om 180kr/månaden för s8:an. Kan du hitta mig en bättre deal? tror inte de. Tele2 får man betala 332 kr/månaden för mobilen. Så även om jag säger upp abo direkt så behöver jag ju ett abonnemang någonstans eller hur?

Hallon exempelvis har ju väldigt billiga abbonemang.
Men ja det är.en väldigt bra deal faktiskt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Hallon exempelvis har ju väldigt billiga abbonemang.
Men ja det är.en väldigt bra deal faktiskt

Precis väldigt bra deal för den som klarar sig med 2 gig surf. Omöjligt att slå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikaelmannen:

För att de flesta behöver ett abonnemang och Comviq har bra rabatter då man binder sig i motsats till de flesta konkurrenterna. Var hittar du den under 7800kr ink abbonemang?

Skönt de finns vissa som förstår!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DeluxXxe:

Bra köp?

JBL control X wireless för 2500kr.
https://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/hogtalare/CONTROL...

Ska ha till TVn.

Lite sent svar, men du kan "provlyssna" högtalarna här (använd hörlurar):

.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghollghost:

Hittade den via prisjakt, där är det V2. Och det Frizzy sa så verkar det stämma ^^ Ibland kan de ju länka fel

Stämmer att det är v2. Jag köpte en via Cdon och fick den idag. Funkar med bluetooth till min steamlink.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ff0080:

Vad tycker folk om dessa? Är lite mixade reviews och jag funderar på att slå till på ett par just för att ha under jogging turen/gymmet, men de verkar inte kunna klara sig mot fukt så bra? Kanske bättre med ett par billiga trådlösa lurar från t.ex. Clas Ohlson (ljudkvalité är inte väldigt prioriterat, så länge som de håller OK ljud)?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Funderar på Onyx 4 för 999:- på cdon.

Jag har en BT högtalare på en liten hylla som är ovanför min säng i mitten. Kollar ofta på serier på plattan i sängen och har nu en random bt högtalare där.

Tror dock inte jag får plats med en onyx 4 där då den lutar osv och vet inte hur dom mätt själva djupet på den.

Är bara strax under 10cm på innermåttet på denna hyllan men eftersom onyx4 inte har en platt bas så kanske det får plats ändå, om inte lutningen sabbar det. hm

Permalänk

Kan stark rekommendera Doss Soundbox XL om det fortfarande går att få tag i. runt 800-900kr.

Permalänk

@Icte: Kan starkt rekommendera jaybirdsen. Använder mina nästan dagligen under träningen. De har klarat av jogging i regnskurar, svettiga HIIT pass och bra mycket mer. De sitter väldigt bra i öronen dessutom.

Visa signatur

Stationär "Bob" - i5-8600k, GTX1070 ti, 16 gb DDR4 3000mhz
Laptop "Lennart" - 15,6 tum Macbook pro Retina intel i7, Intel Iris Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cavernosa:

@Icte: Kan starkt rekommendera jaybirdsen. Använder mina nästan dagligen under träningen. De har klarat av jogging i regnskurar, svettiga HIIT pass och bra mycket mer. De sitter väldigt bra i öronen dessutom.

Det lutar en hel del mot dem, hittar inga andra som är lika bra i samma prisklass. Blir nog en sväng mot 'giganten imorgon och köpa ett par

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Icte: Som föregående talare så ger jag tummen upp för dem, speciellt för det priset. Har själv ett par Jaybird X3 som används flitigt och tycker de är riktigt grymma. Jag kan inte tänka mig att Freedom-modellen skulle vara mycket sämre. Valde själv mellan de två när jag köpte mina men hade absolut gått för Freedom om de hade varit på den prisnivån då.

Visa signatur

Ryzen 7 1700X | Asus ROG Strix X370-F Gaming | Asus GTX 1070 Ti Strix | Kingston HyperX Fury 16 GB | Noctua NH-D15 | EVGA SuperNOVA G2 650W | Fractal Design Meshify C TG

Permalänk
Medlem

@Cavernosa @Daggemanz: Trevligt att höra! Läste även att Freedom är väldigt sköna i öronen vilket är ett stort plus. En negativ sak jag stöter på är att den lilla klumpen med mikrofonen är ganska tung, men jag antar att folk överreagerar och att denna är inte större och tyngre än på vanliga trådade lurar (så som Apple in-ear)?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Skrivet av Icte:

@Cavernosa @Daggemanz: Trevligt att höra! Läste även att Freedom är väldigt sköna i öronen vilket är ett stort plus. En negativ sak jag stöter på är att den lilla klumpen med mikrofonen är ganska tung, men jag antar att folk överreagerar och att denna är inte större och tyngre än på vanliga trådade lurar (så som Apple in-ear)?

Jag förstår vad dem menar, det gäller bara att ha den tillräckligt spänd så att den ligger tätt mot skallen och inte kan skutta omkring.

Visa signatur

Stationär "Bob" - i5-8600k, GTX1070 ti, 16 gb DDR4 3000mhz
Laptop "Lennart" - 15,6 tum Macbook pro Retina intel i7, Intel Iris Pro

Permalänk
Medlem

@Icte: Jo, jag läste det också när jag researchade före mitt köp, men det går ju alltid att "spänna åt" hörlurarna bakom huvudet för att få bort sladden lite om det skulle behövas. Brukar köra så själv med mina X3.

EDIT: Precis som Cavernosa skrev

Visa signatur

Ryzen 7 1700X | Asus ROG Strix X370-F Gaming | Asus GTX 1070 Ti Strix | Kingston HyperX Fury 16 GB | Noctua NH-D15 | EVGA SuperNOVA G2 650W | Fractal Design Meshify C TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cavernosa:

Jag förstår vad dem menar, det gäller bara att ha den tillräckligt spänd så att den ligger tätt mot skallen och inte kan skutta omkring.

Skrivet av Daggemanz:

@Icte: Jo, jag läste det också när jag researchade före mitt köp, men det går ju alltid att "spänna åt" hörlurarna bakom huvudet för att få bort sladden lite om det skulle behövas. Brukar köra så själv med mina X3.

EDIT: Precis som Cavernosa skrev

Great, tack för era svar!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Nivity: jag har själv en onyx4 (jag är jätte nöjd med) men jag tror inte att det kommer att få plats på den hylla. det är inget fel om det ligger på golvet. kanske om det kan stå i en hörna så kan ljud vågorna stutsa tillbaka. väldigt bra bass har den högtalaren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nDre:

@Nivity: jag har själv en onyx4 (jag är jätte nöjd med) men jag tror inte att det kommer att få plats på den hylla. det är inget fel om det ligger på golvet. kanske om det kan stå i en hörna så kan ljud vågorna stutsa tillbaka. väldigt bra bass har den högtalaren.

Kan ju alltid köpa en vanlig vägghylla som är lite djupare antar jag
Kanske klipper till på en sådan, min nuvarande köpte jag för 199:- för typ 3 år sedan http://cdon.se/mobiltelefoni/jul/julkalender_amethyst_m3/

Lite bättre ljud vid serie tittande på kvällarna i sängen vore ju inte helt fel.

Edit: Beställde en, får bli en ny hylla ovanför sängen sen så den får plats ovanför en:)
Min 2x3w Amethyst BT högtalare har gjort sitt