PUBG hänger sig vid uppstart!

Permalänk
Medlem

PUBG hänger sig vid uppstart!

Tja

Har stora problem att komma in i matcher på PUBG då spelet hänger sig innan man kommer in i en match. Kan hända 3-4 ggr i rad och jag kan inte göra någonting, utan bara starta om datorn. Kan inte ens klicka mig ut ur spelet eller gå till aktivitetsmenyn eller något överhuvudtaget.

Tacksam för tips vad man kan göra eller om det bara är att invänta ny patch?

Mvh Davve

Permalänk
Medlem
Skrivet av xdavvex:

Tja

Har stora problem att komma in i matcher på PUBG då spelet hänger sig innan man kommer in i en match. Kan hända 3-4 ggr i rad och jag kan inte göra någonting, utan bara starta om datorn. Kan inte ens klicka mig ut ur spelet eller gå till aktivitetsmenyn eller något överhuvudtaget.

Tacksam för tips vad man kan göra eller om det bara är att invänta ny patch?

Mvh Davve

Händer mig också alltför ofta, jag har märkt att det går snabbast om man loggar ut från datorn och loggar in igen. Då hinner jag oftast in i matchen innan jag blir utkastad ur planet som AFK. Men nog sjutton borde de fixa det i någon patch snart.

//CptKB

Visa signatur

Intel core i7 8700k - ASUS Gtx 1080ti 11GB Strix gaming - Corsair 3000MHz DDR4 16 Gb - EVGA Supernova G2 750w - Fractal Design Define S - Samsung 850 evo 500 Gb - Asus TUF Z370 Plus-Gaming - W10 Home - Asus PG279Q - Mionix Naos 8000 - Gigabite Osmium Aivia (MX Red) - Beyerdynamic dt990 250ohm - Philips Fidelio X2 -Massdrop Minimic - Modmic 4.0 - Odac+O2.

Permalänk
Medlem

Jag får "Bad module stopped working..."- någonting säkert 50% av gångerna jag försöker starta spelet. Ganska irriterande, har någon en lösning?