Försöker komma in på gammal gmail

Permalänk

Försöker komma in på gammal gmail

Hej

Har en gmail som jag skapade för några år sedan.
Nu försöker jag komma in på den, men har tyvärr glömt lösenordet.
Har alla mina Apple produkter kopplade till denna så vet ej vad jag ska göra om jag inte kommer in på den.
Min gamla iPad är fortfarande inloggad men får inte något "recovory" mail där.
Det som också är sorligt är att denna mailen är kopplad till ett Comviq kontantkort som gick ut för en månad sedan. (numret raderat, fick sms).

Hur ska jag göra nu?

Permalänk
Medlem

surfa till: https://accounts.google.com/signin

Fyll i e-post > Nästa > Har du glömt lösenordet? och följ anvisningarna.

Lycka till!

Visa signatur

got root?

Permalänk
Medlem

Gmailproblem

Har skaffat ny stationär dator där jag försöker logga in på Gmail med samma anv uppgifter som på min bärbara men hindras av google.
Har inte hittat några uppgifter i google där jag kan ta bort hindret

Permalänk
Hedersmedlem

@Kasune: Och vilka felmeddelande får du eller vad efterfrågas? Omöjligt att svara på frågor med så lite information!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Får följ meddelande:

Ett inloggningsförsök blockerades

Någon har nyligen använt ditt lösenord i ett inloggningsförsök på kontot. Google blockerade inloggningen men du bör
kontrollera vad som hänt.

Jag loggade in på mitt eget GMAIL på en stationär dator med LINUX och FIREFOX.
Normalt kör jag WINDOWS 10 och CHROME

Hur tar jag bort GOOGLEs blockering på LINUX-datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kasune:

Får följ meddelande:

Ett inloggningsförsök blockerades

Någon har nyligen använt ditt lösenord i ett inloggningsförsök på kontot. Google blockerade inloggningen men du bör
kontrollera vad som hänt.

Jag loggade in på mitt eget GMAIL på en stationär dator med LINUX och FIREFOX.
Normalt kör jag WINDOWS 10 och CHROME

Hur tar jag bort GOOGLEs blockering på LINUX-datorn?

Du får recovery malet till ditt recovery-mail-konto om du har ett sånt.

Om inte, sätt upp ett med din inloggade ipad, annars kanske du kan sätta upp ett annat tel-nummer. Vet dock inte om det funkar längre då Google blivit väldigt petiga på sista tiden. På linux-datorn lär du inte kunna göra något innan du fixat det.

Permalänk
Skrivet av SAFA:

Du får recovery malet till ditt recovery-mail-konto om du har ett sånt.

Om inte, sätt upp ett med din inloggade ipad, annars kanske du kan sätta upp ett annat tel-nummer. Vet dock inte om det funkar längre då Google blivit väldigt petiga på sista tiden. På linux-datorn lär du inte kunna göra något innan du fixat det.

Det är 2 olika personer, och 2 olika problem.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)