BYTES Sapphire RX Vega 64 8GB HBM2 NITRO+ Limited Edition

Permalänk
Medlem

BYTES Sapphire RX Vega 64 8GB HBM2 NITRO+ Limited Edition

Som rubriken låter skulle jag vilja byta mitt Sapphire RX Vega 64 8GB HBM2 NITRO+ Limited mot ett Vega 64 referensmodell med eller utan vattenkylning.

Kan också vara intressant att byta mot ett 1080TI.

Har inte ens testat kortet helt i nyskick!

Möts helst upp runt Borås eller Göteborg

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Jag har ett Referensmodell Sapphire, 2 veckor gammal. Varför vill du byta?

Permalänk
Medlem

@XeVoNi:

Trevligt.

Anledningen är att det är för långt för att få plats i mitt system, ca 320mm långt.

Visa signatur
Permalänk

@kalleg:

Kan byta mot ett 1080 Ti ifall du är intresserad. Har 2 olika modeller: MSI Armor och MSI Aero.

men finns i sthlm så måste skickas då..

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henry Rollins II:

@kalleg:

Kan byta mot ett 1080 Ti ifall du är intresserad. Har 2 olika modeller: MSI Armor och MSI Aero.

men finns i sthlm så måste skickas då..

Tja,

Kan helt klart vara intresserad av MSI Armor kortet, ska till sthlm torsdag/fredag så kan vara bra tillfälle att byta.

återkommer!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

If you pass by Norrköping, I have a "XFX RX Vega 64 Silver". It is less than a month old with receipt and the original box (bought it from a German shop).

Visa signatur

Gaming: 5950x | RTX 2080 Ti | 64GB DDR4 CL13 3600MHz
Compute cluster: Dual Epyc 7742 with 128 cores, 256 threads, and 512GB DDR4 3200MHz

Permalänk
Skrivet av kalleg:

Tja,

Kan helt klart vara intresserad av MSI Armor kortet, ska till sthlm torsdag/fredag så kan vara bra tillfälle att byta.

återkommer!

Hör av dig om du fortfarande är intresserad sen då! Har kvar kartongen osv, köpt för ca 3 månader sen.

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Avstängd

@kalleg:
Kan tänka mig byta du om du har väggarna förbi sthlm.

Permalänk

Om du har vägarna förbi Uppsala kan jag byta mitt XFX ref 64. köpte det i höstas när det kom.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900x @ 4.3 GHz 1.28125 V | G.Skill trident Z 3200 MHz cl 16 | ASUS DUAL RTX 2600 | Noctua NH U12A | Fractal design R6

Permalänk
Medlem
Skrivet av emiandji:

If you pass by Norrköping, I have a "XFX RX Vega 64 Silver". It is less than a month old with receipt and the original box (bought it from a German shop).

I'm actually going to Norrköping/Sthlm this week,

Skrivet av Henry Rollins II:

Hör av dig om du fortfarande är intresserad sen då! Har kvar kartongen osv, köpt för ca 3 månader sen.

Skrivet av XeVoNi:

@kalleg:
Kan tänka mig byta du om du har väggarna förbi sthlm.

Skrivet av johanlillja:

Om du har vägarna förbi Uppsala kan jag byta mitt XFX ref 64. köpte det i höstas när det kom.

Jag meddelar imorgon vem jag byter med.. Jag åker som tidigare nämt till Stockholm/Norrköping på torsdag.

Visa signatur
Permalänk

@kalleg:

Nu är det torsdag, har du hunnit fundera?

Visa signatur

Min data är bättre än din data.

Permalänk
Medlem

Hej alla,

Ja det verkar som att jag fått tag på en lokal snubbe som kan tänka sig byta.. Jag kommer återkomma om det inte blir av. Bytet sker på måndag.

Tack alla för visat intresse!

Visa signatur