Half-life 2 filmer WOW!

Permalänk

grrrr....ingen som kan länkar än?

{SWEC}Rool82: vart fick du tag på filerna?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Permalänk
Medlem

vad är Torrent?

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wasa
vad är Torrent?

bit torrent e ett nedladdningsprogram

Visa signatur

I love to lol!!

Permalänk
Medlem

ser helt juvligt ut. Dock så hoppas jag att det inte blir för mycket framtid över det hela. vill ha kvar h-l känslan. Dock igen så ser mystiken helt underbar ut........åhhhhhhh

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk

kennel: MIN HJÄLTE!!

Fanns ju tom nån ny film på doom3 på den sidan.....hoppas jag itne sett den innan....laddar ner den innan HL2 filmerna :D:D

Edit: FarCry video också på 107 mb!!!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

ftp://ftp.vein.hu/pub/windows/games/e3/e3_hl2movies.zip

210 MB zip med filmerna 1 och 4-8.
Rätt slö ftp och förmodligen knepig att komma in på men hamra på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sate
bit torrent e ett nedladdningsprogram

Som inte funkade som det skulle.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
Som inte funkade som det skulle.

Som är det bästa som hänt Internet sen HTTP menar du?

Permalänk
Avstängd

Finns det några "minimum requirements" (hittar inte svenska ordet) på spelet ännu?

Edit: Ahh. Rekommenderad hårdvara

Permalänk

Tack tack tack !

Permalänk

Man får fan gåshud av sånt där!=)
När han går runt och skjuter sönder träplankor och meloner, så jäääkla coolt. Finns det nån adress till det där torrent programmet?

*Edit* Hittade det nu....

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sim
Finns det några "minimum requirements" (hittar inte svenska ordet) på spelet ännu?

Edit: Ahh. Rekommenderad hårdvara

"it can even run on low-end systems with it's LOD basis system" Säger en gubbe som pratar i 50MB videon som är en techdemo. (jag vet inte riktigt om han säger "basis" dock)
Det kommer nog,precis som Doom3, kunna köras på lite sämre datorer men då kan nog en del effekter och så försvinna.

Permalänk
Medlem

Ehm, är det rillade videos eller officiella?

Permalänk
Avstängd

GRYYYYMT :cool::cool:

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kennel
http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/trailers/

Där ligger lite filmer också

PUSS PÅ DIG!

en 78MB zipad film på Doom3?? Tanka!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anubis
"it can even run on low-end systems with it's LOD basis system" Säger en gubbe som pratar i 50MB videon som är en techdemo. (jag vet inte riktigt om han säger "basis" dock)
Det kommer nog,precis som Doom3, kunna köras på lite sämre datorer men då kan nog en del effekter och så försvinna.

Då får du vara snäll och berätta vad du tankade den filmen och gärna vad filen heter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kennel
Då får du vara snäll och berätta vad du tankade den filmen och gärna vad filen heter

den heter:
e32k3-halflife2_pce32003_1dn_qt.mov

Och är första filmen i HL2 filmserien som finns ute. Det är alldeles underbart att se på! Man får se hur underbart vattnet ser ut och hur otäckt vacker elden är.
Dessutom får man se en människa gjord av vatten (istället för texturer som "hud" så är han/hon vatten och är genomskinnlig, men ändå inte helt) Den ser så jävla snygg ut!

Den finns inne på din egen länk
"e32k3-halflife2_pce3..> 15-May-2003 11:56 48.5M "

Edit: Och man får se G-man

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kennel
Som är det bästa som hänt Internet sen HTTP menar du?

BitTorrent är skitbra tyvärr är windows klienten inte alls så bra som den skulle kunna vara.. skulle vara bättre med en samlad d/l.
Nått liknande getrights downloadmanger, kanske nått man skulle gå lös på

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

Jag måste skriva om det jag kollade på nyss.
Den heter:
e32k3-halflife2_pce32003_8dn_qt.mov

Gordon med kamrater möter två stycken Striders och dessa visar sig vara för mycket för dom att klara av så alla flyr, men skjutandes bakåt mot Stridern dom jagas av. Om ni inte vet hur en Strider ser ut så kan jag säga att den har tre låååånga ben och en liten kropp, det är en robot och den är ungefär tre våningar hög.
En av männen stannar och skjuter mot Stridern bakom honom och Stridern i sin tur går fram mot honom och spetsar honom med sin långa spetsiga fot, och mannens kropp dinglar när stridern sedan böjer upp benet och tittar på kroppen som sitter fast spetsad och skakar sedan av kroppen och vänder sig om då Gordon slängt ett stort F (ja ett F, från en skylt) på Stridern
Sen kastar Gordon ett U efter det och folk småskrattar lite då dom förstår vilket ord han försöker bilda

Edit: I filmen e32k3-halflife2_pce32003_7dn_qt.mov så åks det med en Dune Buggy Astufft!

Permalänk
Medlem

Använd Plus Plus versionen itället

http://sourceforge.net/projects/btplusplus/

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Använd Plus Plus versionen itället

http://sourceforge.net/projects/btplusplus/

Precis som jag ville ha det Tack

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

Med den fysiken så skiter jag i storyn så jävla grymt

Permalänk
Medlem

Det verkar som om fienderna nu är som en blanding mellan biologiska och mekaniska.

Permalänk
Medlem

han snackade om möjligheterna med radeon 9800pro så det är nog det kortet de använder i trailerna iaf

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk
Medlem

brrr är ju bara .mov filmer

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Medlem

Jag kan inte hitta film nummer 9, den sista filmen.

Permalänk
Medlem

När släpps Radeon "R360/RV360" ?