Permalänk
Medlem

aRPG typ Grim Dawn.

Tja.
Lyckades få ut nästan 70 timmar ur Grim Dawn, vilket är mycket för min del.
Och ett gott tecken på att spelet var helt i min smak.

Nu vill jag ha tips på andra bra titlar, som liknar Grim Dawn.

Tack på förhand. God jul

Permalänk
Medlem

@Falcon: Path of Exile spelar ju folk i hjäl sig nu för tiden.

Permalänk
Medlem

+1 för Path of Exile, det är arpg spelet som gäller nu för tiden.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB

Permalänk
Medlem

ARPG som Grim Dawn är Titan Quest (Samma motor, dock något ombyggd till Grim dawn), går att köpa anniversary edition på steam.

Andra ARGP:
Diablo serien (såklart)
Path Of Exile
Torchlight serien
Wolcen: Lords Of Mayhem (själv inte spelat men ser väldigt lovande ut. OBS Early access)
Victor Vran
Van Helsing

Av alla dessa spel är Titan Quest och Path of Exile jag rekommenderar mest. Sen är Diablo ett måste om du inte har spelat det (gissar på att du redan har det).

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk

Titan Quest, köpte det igen efter nya expansionen Ragnarök släpptes. Hittils spelat 89 timmar på en karaktär single player. Nu ska jag köpa Grim Dawn.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem

Path of Exile. Skulle bara testa det lite eftersom det ändå var gratis och nu säger Steam att jag spelat det i ungefär 2300 timmar. Då har jag ändå spelat rätt mycket via deras egna klient också...

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Diablo serien är en tidlös klassiker