Corsair AX750 andra revisionen - bytes i GBG

Permalänk

Corsair AX750 andra revisionen - bytes i GBG

Hej,

Annonsen gäller:
Corsair AX750 80+ Gold Rev. A1W (första revsison A0W), komplett med alla kablar.
Corsair RM650 80+ Gold, komplett med originalkartong och alla kalbar.

Jag skulle kunna tänka mig sälja eller byta dessa mot äldre/sämre nätagg med pengar emellan då jag inte är i behov av så kraftfulla nätagg.

Båda är sparsamt använda och i mycket bra skick. RM650 fick jag som utbytesenhet för några år sedan och har mestadels legat hemma i väntan på att jag ska bygga ny mer strömkrävande dator men grafikkort nu för tiden drar ju mindre och mindre ström så inser att jag aldrig kommer behöva så kraftfulla nätagg för dom spelen jag spelar. Kvitto finns.

Är därför ute efter något i stil med ett 450-500W nätagg med 8 + 6 pins PCIE kontakter.

Har du ett nätagg och vill byta är det OK med PM, men vänligen håll alla rena bud i tråden så alla kan se vad högsta bud är.

Nätaggen kan hämtas i Göteborg eller skickas mot fraktkostnad. Har massor av referenser i referenstråden, alla med betyg 5/5.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Corsair rm650 450kr+frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

500kr för Corsair RM650 och vi har ju gjort affärer förut så vi kan träffas i göteborg igen

Visa signatur

intel i7 8700k | Corsair Vengeance LPX DDR4 3000Mhz 16 GB | EVGA GTX1080Ti FTW3 | Asus ROG strix Z370-F | Be Quiet! straight power E9 700W | 2x samsung 850 evo 250GB raid + samsung 850 evo 500 GB + 3tb WD Red | Noctua NH-D15 | Fractal Design define C

Permalänk
Medlem

Hej!

Vad hade du tänkt dig för pris på 750w?

/Erik

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

550kr+frakt för RM650

Permalänk
Medlem

jag är intresserad av rm650, 560kr och bor i glennborg (göteborg)

dumm fråga, jag är helt ny här hur gör man vid betalning o sånt, vad gäller?

Permalänk
Medlem

580kr+frakt

Permalänk

@Grillm
Hade först och främst tänkt mig byta med mot ett sämre agg med några hundra emellan. Blir meningslöst för mig att sälja ett 80+ gold för 500:- och sedan gå och köpa ett 80+ bronze för 500:-, för det är ju runt där ett nytt 500w 80+ bronze ligger...

Permalänk

@gawad
Swish kör nog nästan alla.

Om du ska mötas och köpa något betalar man när varan lämnas över, om det behöver skickas så kolla personens profil hur länge personen varit medlem på swec och om hen varit aktiv i andra annonser eller forum. Du kan även söka efter referenser här , sök bara på personens användarnamn i sökfältet. Jag rekommenderar även att skicka spårbart ex. postens tjänst "skicka lätt".

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

@gawad
Swish kör nog nästan alla.

Om du ska mötas och köpa något betalar man när varan lämnas över, om det behöver skickas så kolla personens profil hur länge personen varit medlem på swec och om hen varit aktiv i andra annonser eller forum. Du kan även söka efter referenser här , sök bara på personens användarnamn i sökfältet. Jag rekommenderar även att skicka spårbart ex. postens tjänst "skicka lätt".

tack så mycket för informationen

Permalänk
Medlem

Redigerat, se nedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

@gawad
Swish kör nog nästan alla.

Om du ska mötas och köpa något betalar man när varan lämnas över, om det behöver skickas så kolla personens profil hur länge personen varit medlem på swec och om hen varit aktiv i andra annonser eller forum. Du kan även söka efter referenser här , sök bara på personens användarnamn i sökfältet. Jag rekommenderar även att skicka spårbart ex. postens tjänst "skicka lätt".

Då du verkat missat PM, frågar om pris du skulle vara nöjd med för AX750, du kan svara i tråden.

Permalänk
Medlem

Jag är intressrerad av rm650, jag kan ge dig 650kr för den. Bor i GBG och kan swisha dig pengarna när vi möts, det funkar med kontanter också om du vill.

Permalänk

@Gunior
Hade inte hunnit svara dig i PM än. Som jag svarade Grillm ovan blir det lite meningslöst för mig att sälja under 500:- om du inte har ett annat agg att byta med, eftersom 500:- bara räcker till att köpa ett sämre agg.

Permalänk

RM650 Såld till Gr3nn3, uppdaterat annonsen.