Rackchassin och hårdvara för virtualisering.

Permalänk
Medlem

Rackchassin och hårdvara för virtualisering.

1. 4U 19" Rackchassi
Rackchassit på bild med nätagg, moderkort (Asrock P67 Extreme 4 1151), en billig SATA-kontroller som ska ha (eller hade) stöd för VMware, fläktkontroller med tempgivare och ett fläktlöst grafikkort med HDMI, DVI och VGA. Det finns dessutom en Arctic Freezer-kylare som jag kan skicka med.

Moderkortet ska stödja VT-D (förutsättning för PCI Passthrough) enligt den manual som går att ladda ner på Asrocks hemsida. Har själv ingen manual.

Startbud 500:-

2. 1U 19" Rackchassi
Andra rackchassit och grejerna på bild. Hårddisken är en 1TB och fungerar bra men är rätt gammal. Hänger med helt enkelt. Det extra nätverkskortet är ett Broadcom och har stöd i linux och är bra mycket bättre än de inbyggda nätverkskortet. Moderkortet är Asrock AMD E-350.

Perfekt som router.

Startbud 150:-

3. Skärm Benq 22" G2220HD

Startbud 100:-

4. Chassi med Intel Coure Duo-processor, Radeon 6950, moderkort och 4gb DDr2-minne.

Startbud: 100:-

Pris: BUD
Hämtas i Årsta i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk

Budar 500kr plus frakt för 4u chassit om det kan skickas.

Permalänk
Medlem

Budar 1000kr plus frakt för 4u chassit om du vill skicka det

Permalänk

1u chassit : 150kr plus frakt om det kan skickas.

Permalänk

Bjuder på 1U 19" Rackchassi 200:- + frakt

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk

300 + frakt för 1u

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av perco:

1. 4U 19" Rackchassi
Rackchassit på bild med nätagg, moderkort (Asrock P67 Extreme 4 1151), en billig SATA-kontroller som ska ha (eller hade) stöd för VMware, fläktkontroller med tempgivare och ett fläktlöst grafikkort med HDMI, DVI och VGA. Det finns dessutom en Arctic Freezer-kylare som jag kan skicka med.

Moderkortet ska stödja VT-D (förutsättning för PCI Passthrough) enligt den manual som går att ladda ner på Asrocks hemsida. Har själv ingen manual.

Startbud 500:-

2. 1U 19" Rackchassi
Andra rackchassit och grejerna på bild. Hårddisken är en 1TB och fungerar bra men är rätt gammal. Hänger med helt enkelt. Det extra nätverkskortet är ett Broadcom och har stöd i linux och är bra mycket bättre än de inbyggda nätverkskortet. Moderkortet är Asrock AMD E-350.

Perfekt som router.

Startbud 150:-

3. Skärm Benq 22" G2220HD

Startbud 100:-

4. Chassi med Intel Coure Duo-processor, Radeon 6950, moderkort och 4gb DDr2-minne.

Startbud: 100:-

Pris: BUD
Hämtas i Årsta i Stockholm.

Läs hela annonsen här

ASRock P67 Extreme4 är socket 1155 inte 1151.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfonsg00:

ASRock P67 Extreme4 är socket 1155 inte 1151.

Slarvigt av mig. Helt rätt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk

hur går budgivningen?

Permalänk
Medlem

Är intresserad av 4an. Lägger ett bud på 100 kr.

Om annonsen fortfarande är aktiv? Känns lite dött här

Permalänk
Medlem

Modermodem 500:- och kan hämta när helst under dagen eller när det passar dig😀

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk

@perco sålde 1U chassit till mig i PM med dealen att jag skulle swisha när han skickat bild på packat paket.
Han skulle skickat det flertalet gånger men har hänvisat att det skulle gå dagen efter.
Nu Har jag inte fått tag på han på en vecka men han har varit online på forumet alla dagar.

Jag har ej betalat för det än utan det handlar mer om ett mycket dåligt säljarbeteende!

Hittade ingen tråd där man kunde nämna sådant beteende så jag får posta det i hans säljtråd och så får vi se ifall tråden försvinner.