PS4 PRO bytes mot i7/mobo/Ram eller grafikkort alt, säljes,

Permalänk
Medlem

PS4 PRO bytes mot i7/mobo/Ram eller grafikkort alt, säljes,

Hej allesammans nu har datorbyggaren i mig tagit överhanden igen, jag är jättenöjd mitt PS4PRO Men jag har byggt datorer så länge så jag vill bygga en igen helt enkelt:),
Den är inköpt 2016/12/31 på webhallen i västerås, Kvitto finns jag ska bara leta fram.det:)

Tyvär har jag bara fyra fysiska spel till FF XV, PERSONA 5, the division. far cry primal, jag visste inte att.spel man köpte på playstation store inte gick att föra över:).

Som nämns i titeln som säger allt egentligen så är jag ute efter ett uppgraderings paket i7 + Mobo/ i7a+mobo+/starkt grafikkort som inkluderar en i7a mobo och ram, kom med förslag:)
En nyare i7a som 4790k så räcker det ett mobo också:)

En sista sak jag vill nämna att jag undvika att skicka saker.
så bytet sker i västerås, optimalt hemma hos mig då jag har absurt hög konstant kronisk smärta i höfterna,

Mvh Martin:)

Obs, jag glömde nämna det vilket jag ber om ursäkt för men det de äldsta i7orna jag kan tänka mig är 2600k/2700k/3770k nämn gärna hur de överclockar stabilt också oavsett modell också är ni snälla:)

Kom Med förslag är ni.jättesnälla:D Tack MVH Martin

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej, vet att det inte exakt är detta du söker men jag har en i7 960, Asus Rampage Formula III mobo och 12Gb Corsair dominator 1600mhz CL7 minnen. Finns även extra minnen men mobot tar max 4 minnen. Det är 2gb och 4 gb stickor.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

Jag har en i5-4670K som aldrig varit klockad mer än kanske 10 timmar. Ville jämföra FPS i några spel. Tillhörande ASUS Z87-A och 8gb (2x4gb) Corsair ram. Har även en helt ny oäppnad Antec miditower (har inte modellen i huvudet)

Något av intresse?

Permalänk
Medlem

@tOPO: Det gör mig inte så mycket hur länge den har varit överclockad, så länge folk har haft en bra kylare och inte dragit på galet med vcore för att få upp den, det här sweclokers efter allt

så, ja är mer intresserad av hur högt den ligger stabilt överclocka, jag behöver har egentligen 8 trådar, men jag är klart intresserad, så om det är okej vill jag vänta ett tag till, så pmar dig ifall det blir aktuellt och ser om Du fortfarande är intresserad? Är det okej?:) mvh Martin:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sirme:

@tOPO: Det gör mig inte så mycket hur länge den har varit överclockad, så länge folk har haft en bra kylare och inte dragit på galet med vcore för att få upp den, det här sweclokers efter allt

så, ja är mer intresserad av hur högt den ligger stabilt överclocka, jag behöver har egentligen 8 trådar, men jag är klart intresserad, så om det är okej vill jag vänta ett tag till, så pmar dig ifall det blir aktuellt och ser om Du fortfarande är intresserad? Är det okej?:) mvh Martin:)

Visst, inga problem.

Skickades från m.sweclockers.com