Plantronic BackBeat PRO trådlöst till dator

Permalänk

Plantronic BackBeat PRO trådlöst till dator

Går det på något inte allt för besvärligt sätta connecta dessa till datorn trådlöst?
Läste inte så noga innan köp att det krävdes 3,5mm kabel..

Permalänk
Medlem

enligt prisjakten är det trådlösa hörlurar

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2784965

Permalänk

Det verkar bara vara till telefon och surfplattor

Permalänk
Medlem

Har du bara Bluetooth i datorn så måste de la gå att koppla ihop?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk

@fizzdan:

Tänkte också det men lyckas inte hitta hörlurarna med datorns bluetooth

Permalänk
Medlem
Skrivet av starkisen:

@fizzdan:

Tänkte också det men lyckas inte hitta hörlurarna med datorns bluetooth

Konstigt... Vad säger teh interwebz?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk

@fizzdan: Får inte fram mer än att dem har en egen usb bluetooth adapter man kan köpa.
Samt att det krånglat med vissa bluetooth adaptrar och Plantronic inte vill säga vilka som fungerar förutom deras egna. Inte sugen å o lägga 660 sek på det när man redan har bluetooth i datorn.

Permalänk
Medlem

Läst instruktionsboken? När jag skulle para ihop mina med teven skulle man hålla in play(edit: eller den andra knappen med telefonlur på) tills lurarna blev sökbara. Behövde inte göra det när jag parade ihop med telefonen.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk

Tusen tack!
De var så enkelt att hålla in luren knappen.
Stod inget om hur man skulle koppla in lurarna till datorn eller aktivera parkopplingen. Bara hur man kopplade ihop den med ios android och med kabel till datorn