Permalänk
Medlem

Dator till grabben

Hej på er,

Jagf tänkte passa på att köpa en eller kanske två datorer till antingen ena elle rbåda sönerna.

Vad tror ni om nedanstående?

Ett försök till fungerande dator

Den kommer användas till Youtube, Skolarbete, minecraft, Diablo 3 samt lite PoE

Jag gillar att handla hos webhallen så föredrar saker de har om ändringar finns. Tycker de är bra att ha att göra med de gånger något händer.

Mvh
Erik

Permalänk
Skrivet av The Door:

Hej på er,

Jagf tänkte passa på att köpa en eller kanske två datorer till antingen ena elle rbåda sönerna.

Vad tror ni om nedanstående?

Ett försök till fungerande dator

Den kommer användas till Youtube, Skolarbete, minecraft, Diablo 3 samt lite PoE

Jag gillar att handla hos webhallen så föredrar saker de har om ändringar finns. Tycker de är bra att ha att göra med de gånger något händer.

Mvh
Erik

Skulle köra med intel i5 4670 eller liknande, grafikkort skulle kunna vara beg från swecklockers typ amd 970 eller liknande för att spara pengar och få högre prestanda! bara ett tips från mig...

Visa signatur

Cpu Intel i5 8600k Moderkort Gigabyte GA-Z87-HD3 ,Minne
Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz,Nätagg fractal design 650 w psu,
Hårddisk Adata sp 900 pro 128 gb ssd+ 2ggr western digital caviar 500gb i raid,Grafik amd vega 64 Lurar Beyerdynamic dt 990 proTangentbord Qpad mk-50 Ljudkort [xonar essence stx - ALLT frodas i en Fractal Define R4 Vit

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

Hej på er,

Jagf tänkte passa på att köpa en eller kanske två datorer till antingen ena elle rbåda sönerna.

Vad tror ni om nedanstående?

Ett försök till fungerande dator

Den kommer användas till Youtube, Skolarbete, minecraft, Diablo 3 samt lite PoE

Jag gillar att handla hos webhallen så föredrar saker de har om ändringar finns. Tycker de är bra att ha att göra med de gånger något händer.

Mvh
Erik

Kommer funka fint för det han behöver den till