DDR3 1600Mhz, AIO-vattenkylare och AM3+ moderkort

Permalänk
Medlem

90 kr för moderkortet...

Permalänk

250:- för de "nya" minnena.

Permalänk
Medlem

400 + frakt för båda minnena

Permalänk

Om det är möjligt så drar jag tillbaka mitt bud på minnena då jag fått napp i en annan tråd med. Men om det blir något strul för TS så låter jag budet ligga kvar.

Permalänk

Jag lade tidigare ett bud på nya minneskitet och moderkortet på 300kr. Detta bud gäller bara om jag får köpa både kortet och minnena. Är inte intresserad av enbart det ena eller det andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av qquality:

400 + frakt för båda minnena

Båda minnesparen är uppe i 220kr per kit. Så ditt bud är tyvärr för lågt.

Skrivet av Hovabonnen:

Jag lade tidigare ett bud på nya minneskitet och moderkortet på 300kr. Detta bud gäller bara om jag får köpa både kortet och minnena. Är inte intresserad av enbart det ena eller det andra.

Om du höjer ditt bud med 20kr på moderkortet så leder du bägge ("nya" kitet 220kr och 100kr för moderkortet i så fall).
Annars leder Gunior fortfarande moderkortet på 90kr

Skrivet av burton666:

Om det är möjligt så drar jag tillbaka mitt bud på minnena då jag fått napp i en annan tråd med. Men om det blir något strul för TS så låter jag budet ligga kvar.

Om Hovabonnen oven drar tillbaka sitt bud, så kan jag låta dig "ta över" hans ledande bud på 220kr. Ökar han sitt bud så han leder både minnena och moderkortet så stryker vi ditt bud helt. Låter det bra?

Uppdatrerad
Ser ut som följer:
"nya" @Hovabonnen: 220 kr (drar han sig ur, leder @burton666: på 220kr. (drar han sig ur leder @deSouza: på 200kr))
"beg" @Jethro: 220 kr
Moderkortet @Gunior: 90 kr
Vattenkylaren @Phoenix96: 300 kr

Permalänk
Skrivet av napahlm:

Båda minnesparen är uppe i 220kr per kit. Så ditt bud är tyvärr för lågt.

Om du höjer ditt bud med 20kr på moderkortet så leder du bägge ("nya" kitet 220kr och 100kr för moderkortet i så fall).
Annars leder Gunior fortfarande moderkortet på 90kr

Om Hovabonnen oven drar tillbaka sitt bud, så kan jag låta dig "ta över" hans ledande bud på 220kr. Ökar han sitt bud så han leder både minnena och moderkortet så stryker vi ditt bud helt. Låter det bra?

Uppdatrerad
Ser ut som följer:
"nya" @Hovabonnen: 220 kr (drar han sig ur, leder @burton666: på 220kr. (drar han sig ur leder @deSouza: på 200kr))
"beg" @Jethro: 220 kr
Moderkortet @Gunior: 90 kr
Vattenkylaren @Phoenix96: 300 kr

Låter bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@napahlm: Vill nog inte gå upp mer än så. Mitt bud står kvar på 220+80=300kr men är bara giltigt om jag vinner båda auktionerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av burton666:

Låter bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Hovabonnen:

@napahlm: Vill nog inte gå upp mer än så. Mitt bud står kvar på 220+80=300kr men är bara giltigt om jag vinner båda auktionerna.

Eftersom jag redan har ett högre bud på moderkortet så kan du inte vinna utan att höja. Men jag förstår om du har en budget att hålla dig till och att du har nått din gräns. Då släpper du ditt bud på minnena? Så tar Burton666 över på samma summa.

Uppdatrerad igen.
"nya" @burton666: 220kr
"beg" @Jethro: 220 kr
Moderkortet @Gunior: 90 kr
Vattenkylaren @Phoenix96: 300 kr

Permalänk

@napahlm: Det är givetvis helt upp till dig men om jag själv hade sålt hade jag premierat "bundla" ihop fler prylar för att på så sätt spara jobb och inte behöva skicka fyra saker till fyra olika personer. Det jag erbjuder är möjligheten att spara in på arbetet att skicka ett extra paket till en person och på så sätt förlora 10kr. Om du kan tänka dig att det skulle kunna vara värt 10kr för dig att slippa skicka ett paket så är ju mitt bud ganska vettigt. Som sagt, det är helt upp till dig dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hovabonnen:

@napahlm: Det är givetvis helt upp till dig men om jag själv hade sålt hade jag premierat "bundla" ihop fler prylar för att på så sätt spara jobb och inte behöva skicka fyra saker till fyra olika personer. Det jag erbjuder är möjligheten att spara in på arbetet att skicka ett extra paket till en person och på så sätt förlora 10kr. Om du kan tänka dig att det skulle kunna vara värt 10kr för dig att slippa skicka ett paket så är ju mitt bud ganska vettigt. Som sagt, det är helt upp till dig dock.

Efter att jag läst följande så ville jag bara ge min tanke om det: Tror napahlm är fullt medveten om att det är enklare att sälja allt i ett, speciellt om skulle få högre bud såklart. Du motiverar det att spara på arbetet att skicka till en till person vilket i för sig tror alla håller med är rimligt, men däremot är du själv inte villig att nog gå över mer på ditt bud för att motivera naphalm till det, inte ens för 20 kr.

Så i det fallet tjänar du in mer på det än napahlm, inte minst när budet ökar och då tror jag naphalm hellre vill tjäna in den tjugan än att att du gör det. Sätt dig i motsvarande situation om du skulle velat detsamma ? Eller vara budgivare för ett ensamt objekt ? Tänk på det Mvh.

(PS inte sur och inget personligt, bara första gången man fått läsa sådant argument för ett par tior och velat reagera på det).

Permalänk
Medlem

@Hovabonnen: Jag tackar så mycket för omtanken att det hade sparat jobb för mig. Jag har redan allt material för att skicka fyra paket. De väntar i stort sätt bara på adressen och frankeringen. Mitt mål är att skicka alla paket redan imorgon så att ni som köper har era saker i god tid innan helgen.
Vi hade diskussionen uppe tidigare i tråden att det kanske inte är rättvist att någon budar på flera saker och på så vis får sig ett rabatterat pris när det faktiskt sitter någon som bjudit högre på enstaka vara. Det var därför som jag ville att ni som bjöd skulle stolpa upp buden.

Permalänk

@Gunior: Om jag som du säger skulle sätta mig i hans situation så skulle jag utan tvekan kunnat offra 100-200kr om jag kunde skicka allt till en och samma person. Sen finns det ju nivåer på det givetvis men i detta fallet känns det givet iaf för mig. Jag är väl iofs ganska lat när det kommer till sånt här och vill mest bli av med grejerna på enklast möjliga sätt.

Sen har jag jag väl iofs gått upp ganska mycket från mitt ursprungliga bud så lite har jag väl ändå sträckt mig.

@napahlm: Inga problem, du gör givetvis som du vill. Lycka till och hoppas alla blir nöjda och glada.

Permalänk
Medlem

Vinnare av budgivningen.

Skicka ett PM till mig med era adresser så ska jag försöka ordna leverans snarast, så fort jag ser pengarna hos mig.

"nya" @burton666: 220kr
"beg" @Jethro: 220 kr
Moderkortet @Gunior: 90 kr
Vattenkylaren @Phoenix96: 300 kr

Permalänk
Medlem

Hej, blir det något problem med försäljningen av något av minnesparen så kan jag kliva in och betala det dem budat.

Visa signatur

Dont worry be happy

Permalänk
Medlem

@tarumbar:
Hej och tack för visat intresse.

Men alla köpare har betalt och allt skickas iväg nu vid fyra.