Permalänk
Medlem

Riskokare blev ju väldigt populärt. Det lägger jag min röst på.

Visa signatur

"if you remain a fool, living a life of pain will be your reality"

i5 8600k @ 4,8 Ghz - NZXT kraken x52 - Asus Rog Strix z370-h -Corsair Vengeance Led 2x8gb 3000Mhz -Asus Rog Strix 3070 TI OC - EVGA Supernova G3 750w - Phantek Eclipse P500A - LG 27'' UltraGear 27GL850

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Phil88:

Riskokare blev ju väldigt populärt. Det lägger jag min röst på.

Men, Hade han haft en manlig sambo hade det nog faktiskt fungerat på riktigt...

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

Halsband, örhängen, berlocker eller varför inte klädesplagg? Behöver inte kosta en förmögenhet och är bra presenter

Permalänk
Medlem

köpte ett silver halsband med formen av ett hjärta där det står love hoppas hon blir nöjd :DDD

Visa signatur

hej :D

Permalänk
Avstängd

Nu var detta tänkt till farsdag men jag gillar tanken...
Tyvärr var det folk som tyckte det blev sexistiskt, jag tyckte det var otroligt kul.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5mqPz/live-its-utskick-g...

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigg:

köpte ett silver halsband med formen av ett hjärta där det står love hoppas hon blir nöjd :DDD

Nu blir man ju nyfiken. Har du nån bild på det och vad kostade det?

Det här påminner mig om en story jag läste för några år sedan om en kille på 18 vårar som köpte ett halsband till sin flickvän på nätet. Han gav halsbandet till sin flickvän direkt efter att han hämtat det på Posten. När hon öppnade det upptäckte hon till sin förskräckelse att det var ett hjärta där det stog Mamma på. Visade sig att de hade skickat fel halsband, det skulle stå Love på hjärtat inte Mamma!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigg:

köpte ett silver halsband med formen av ett hjärta där det står love hoppas hon blir nöjd :DDD

Jag har köpt ett tiotal hjärtformade silverhalsband till min flickvän genom åren och det går alltid hem

Mitt nästa förslag var annars en liten upplevelse. En kryssning till Finland eller så brukar gå att köpa sista minuten för relativt små summor.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

hej :D